Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Αυτό που γίνεται τώρα στην Σκόπελο δεν υπάρχει προηγούμενο !

καλημέρα θέλω να σας ενημερώσω  ότι έχω πάθει κοκομπλόκο με αυτά που βλέπω είμαι στην περιοχή Αλούπη εκεί υπάρχει η πηγή και δίπλα το εκκλησάκι  του Αγίου Ταξιάρχη αυτή η περιοχή έχει να  καθαριστεί πάνω από 10 χρόνια ήταν μία βρωμιά μία δυσωδία, σήμερα άκουσα θόρυβο
φωνές και φτυάρια  και επειδή είμαι κοντά λέω ας πάω λέω να ρίξουμε μία ματιά τι γίνεται πράγματι είδα τον αντιδήμαρχο τον Αριστείδη του Βούλγαρη να δίνει εντολές στους εργάτες με την υδροφόρα  του Δήμου και  να  καθαρίζουν  το χώρο Να τρέχουν οι πηγές κανονικά καθαρό νερό και σε όλο το ρέμα που βρώμα καθάρισε κάτι που δεν έγινε για πάρα πολλά χρόνια  Πραγματικά βλέπω ότι υπάρχει έργο ότι και να μου πούνε εγώ ότι βλέπω και αυτό που βλέπω είναι ότι γίνεται έργο ήταν αδιανόητο να δεις να εργάζονται και να καθαρίζουν διάφορα μέρη στη Σκόπελο προηγούμενα χρονιά . και όχι μόνο αυτό Αλλά ο δήμαρχος και οι δημοτικοί σύμβουλοι όπως και οι αντιδήμαρχοι είναι μπροστά είναι πάνω στα έργα πήγα στο Σκλαβενίτη και απέναντι είδα τον Άγγελο τον ξηντάρη και αυτός αντιδήμαρχος με το σκαπτικό μηχάνημα  και έδινε  οδηγίες να καθαρίσουν εκεί το χώρο εύχομαι να κρατήσει έτσι η κατάσταση πρέπει να πω ένα Μπράβο και συγχαρητήρια από μένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger