Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

ΣΚΟΠΕΛΟΣ Η απάντηση τι ευχάριστη έκπληξη που ένιωσα μετά τον θυμό μου

Η απάντηση τι ευχάριστη έκπληξη που ένιωσα μετά τον θυμό μου το πρωί έχω Λοιπόν να σας πω και να γνωρίζετε όταν μετά από τον εκνευρισμό μου από την αδικαιολόγητη συμπεριφορά από το
υποκατάστημα του Σκλαβενίτη στη Σκόπελο που αρνήθηκαν να εξυπηρετήσουμε Και πρέπει οι υπεύθυνοι από τα κεντρικά να ψάξουν και να βρουν το λόγο διότι δεν είναι η πρώτη φορά και δεν είναι μόνο σε μένα από ότι φαίνεται επιλεκτικά εξυπηρετούν θα πρέπει λοιπόν να σας πω μετά από το πρωινό Ερίξα ένα τηλέφωνο στο κατάστημα Κρητικός που είναι στην περιοχή στο σταφυλο  με πάρα πολλή ευγένεια ένας νεαρός τον ρώτησαν κάνεται διανομή στο σπίτι και μου λέει βεβαίως του έδωσα την παραγγελία με ρώτησε θέλετε κύριε να σας βγάλουμε και κάρτα εκπτωτική του λέω βεβαίως πώς θέλετε να μας πληρώσετε κάρτα δεχόταν μετρητά έδωσα την παραγγελία μου κι ως εκ θαύματος μέσα Περίπου σε μία ώρα έφτασε το αμάξι σας δείχνω φωτογραφία από το Αλούπη το αυτοκίνητο ήρθε η παραγγελία μου η δεύτερη και με μεγάλη μου έκπληξη ήταν Σχετικά με τις τιμές αυτό που είδα πραγματικά με συγκλόνισε και είδα Πόσο λάθος καμιά φορά είμαστε ε λοιπόν οι τιμές του ήταν πιο φθηνές από το Σκλαβενίτη που ψώνιζα τόσο καιρό γιατί νόμιζα ότι έχει τεράστιες διαφορές ....... λοιπόν όλοι σας για να καταλάβετε Καταρχήν η εξυπηρέτηση είναι τέλεια k τιμές πολυ καλύτερες δεύτερον  και συγχρόνως δεν δημιουργούμε ένα πολυκατάστημα που σε λίγο θα βάλει και οικοδόμους μέσα ήδη έχει βάλει κρέατα έχει βάλει μαναβική έχει βάλει μαγειρευτά φαγητά έχει βάλει ψητά  έχει βάλει ψωμί στο τέλος τι θα γίνει εδώ πέρα το χουμε καταλάβει γεια Μήπως είναι ώρα να το καταλάβουμε προσοχή λοιπόν και για να μην έχουμε κανένα πρόβλημα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger