Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2020

Οι διεθνείς τουριστικές αγορές, στόχος της Αλοννήσου

Κορυφαία θέση στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου Αλοννήσου για το 2020 κατέχει το ναυάγιο της Περιστέρας. Στο πλαίσιο αυτό επιχειρείται άνοιγμα στις μεγαλύτερες εκθέσεις που προωθούν τον καταδυτικό τουρισμό διεθνώς.

Οι κατευθύνσεις της στρατηγικής προβολής

  • Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
  • Διεύρυνση της μέσης παραμονής ανά επισκέπτη με αύξηση των διανυκτερεύσεων.
  • Αύξηση των αφίξεων.
  • Ενίσχυση της επαναλαμβανόμενης επισκεψιμότητας στο νησί.
Παράλληλα, δρομολογούνται δράσεις που αφορούν στη διατήρηση των δυνάμεων στις αγορές ενδιαφέροντος που ήδη το brand name Αλόννησος είναι πιο οικείο και καθιερωμένο όπως Ελλάδα, Μ. Βρετανία, Σκανδιναβία (Σουηδία), Ολλανδία, Ιταλία.
Επίσης θα επιδιωχθεί η επέκταση της προβολής του νησιού σε νέες αγορές που εμφανίζουν προοπτικές. Πρόκειται για τις αγορές της Ρουμανίας, Ισραήλ, Σκανδιναβίας, Κύπρου, Γαλλίας και Βαλκανίων, αλλά και των χωρών της Βαλτικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger