Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Αυτό που συμβαίνει με δύο συνδυασμούς στη Σκόπελο είναι πολύ περίεργο


Ενώ πριν μερικές μέρες κάναμε καταγγελία γιατί και οι τρεις συνδυασμοί έστελναν αφού πρώτα ενημερώνει την κοντούλα λεμονιά μετά από ώρες σενά  σαιτ και στα υπόλοιπα site μετα απο ωρες τελικά ο συνδυασμός του περισσή λειτούργησε πραγματικά έξυπνα και Οι ενημερώσεις που στέλνει είναι σε όλα τα μαζικής στα μέσα μαζικής ενημέρωσης χωρίς εξαιρέσεις Δυστυχώς οι άλλοι δύο
συνδυασμοί αυτό που έχω να καταγγείλω και πρέπει να το ξέρουν όλοι οι φίλοι και αναγνώστες από το συνδυασμό του κυρίου Ευσταθίου δεν καταδέχονται να στείλουν δελτίο τύπου για ενημέρωση των αναγνωστών του skopelosnews δεν μπορώ να δώσω κάποια λογική εξήγηση ταμπέλα τι είμαστε τι κάνουμε δεν βάζουμε εμείς κάνουμε ανάρτηση ότι μας θέλουνε πάμε στη λαϊκή συσπείρωση επανειλημμένα και με τηλεφωνική καταγγελία μου και μου απάντησαν ότι θα το δουν το θέμα σήμερα πάλι έκαναν ανάρτηση άλλο site πρωί-πρωί και 11 και 10 το e-mail μου την ανακοίνωση δελτίο τύπου δηλαδή περιμένουν να ανεβάσω αυτό που μου στείλανε μετά από την κοντούλα λεμονιά αυτό που πιστεύω εγώ είναι τους κοντούλα λεμονιά τους έχει βάλει όρο ότι αν δεν τους θέλουν πρώτα Αυτουνού το δελτίο τύπου και μετά από ώρες στους άλλους δεν θα τους ανεβάζει λοιπόν να γνωρίζετε όλοι οι φίλοι από τη Σκόπελο από τη γλώσσα από το νέο κλήμα από το Λουτράκι ότι η διάθεσή μου είναι να ανεβάζω ολονών ότι μου στέλνουνε και όποιος υποψήφιος θέλει να μην κρύβω κανένα email από τη στιγμή όμως που δεν μου στέλνουνε δεν είμαι εγώ υπεύθυνος και από τη στιγμή που θα μου στείλουν την άλλη μέρα Μετά από ώρες δεν θα το ανεβάσω αυτά για να γνωρίζετε ότι δεν είμαι υπεύθυνος εγώ αν θέλετε υπεύθυνους βρε σε τους εαυτούς τους δύο τους συνδυασμούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger