Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2017

Αφιέρωμα στα νησιά Εικόνες της Σκοπέλου περιλαμβάνονται στο Discovergreece.com


Εικόνες της Σκοπέλου περιλαμβάνονται στο Discovergreece.com, την ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece, που μεταφέρει το ταξιδιωτικό κοινό στο ελληνικό καλοκαίρι. Με ξεχωριστό οπτικοακουστικό περιεχόμενο και αφιερώματα γεμάτα αλμύρα, το κοινό θα ταξιδέψει από τις μοναδικές προτάσεις διακοπών σε ονειρικούς παραθαλάσσιους και νησιωτικούς προορισμούς της Ελλάδας.
Εικόνες της Σκοπέλου περιλαμβάνονται στο Discovergreece.com, την ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece, που μεταφέρει το ταξιδιωτικό κοινό στο ελληνικό καλοκαίρι. Με ξεχωριστό οπτικοακουστικό περιεχόμενο και αφιερώματα γεμάτα αλμύρα, το κοινό θα ταξιδέψει από τις μοναδικές προτάσεις διακοπών σε ονειρικούς παραθαλάσσιους και νησιωτικούς προορισμούς της Ελλάδας.

Στις αρχές του μήνα, το κοινό της Ελλάδας, της Αγγλίας και της Ρωσίας θα πάρει την πρώτη καλοκαιρινή γεύση με τις «Αυθεντικές καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα» και τους δημοφιλείς προορισμούς της, ενώ θα «βουτήξει» στις υποσχέσεις των καλοκαιρινών εμπειριών με το «Ατελείωτο ελληνικό καλοκαίρι». Στη συνέχεια, το Discovergreece.com δεσμεύεται να μαγέψει τον επισκέπτη με τις μυρωδιές των «Τοπικών κουζινών στην Ελλάδα» και τα γραφικά και κοσμοπολίτικα ελληνικά νησιά, αλλά κρυφή την ομορφιά των μικρότερων γαλαζοπράσινων ελληνικών νησιών.
Το κοινό της Γερμανίας και της Γαλλίας θα ονειροπολήσει και αυτό στις πανέμορφες διαδρομές που προσφέρει το «Ατελείωτο ελληνικό καλοκαίρι» και θα αποδράσει στα διαμαντένια «Νησιά κοντά στην Αθήνα». Θα εκπλαγεί από την μοναδική γοητεία της Αλοννήσου και την αρχοντική όψη της Ύδρας ενώ θα θαυμάσει τους προορισμούς «φιλοτεχνήματα» της Αρχαίας Ολυμπίας και της Ναυπάκτου. Στο τέλος του μήνα, η νεανική Πάτρα και η κατάφυτη Σκόπελος θα ξεδιπλώνουν τη λάμψη τους στο ταξιδιωτικό κοινό.
Το πλάνο προβολής των προορισμών στο ταξιδιωτικό κοινό για το μήνα Φεβρουάριο, περιλαμβάνει προώθηση στην ψηφιακή πλατφόρμα και στα Social Media του Discovergreece.com, που ξεπερνούν τους 1.000.000 φίλους.
Στο μεταξύ, εντυπωσιακή φωτογραφία από τη Χώρα της Αλοννήσου επέλεξαν οι εκδότες του ολλανδικού περιοδικού «KALA» για να κοσμήσουν το εξώφυλλό του, πέρα από το ολοσέλιδο άρθρο για το νησί που δημοσιεύεται στις σελίδες του περιοδικού, στο πλαίσιο έντυπου αφιερώματος στις Σποράδες.
Πρόκειται για την έντυπη επετειακή έκδοση της ολλανδικής ταξιδιωτικής ιστοσελίδας Griekenland.net, η οποία εκδίδεται με αφορμή τη συμπλήρωση των 15 χρόνων λειτουργίας της ιστοσελίδας. Η εν λόγω ιστοσελίδα αποτελεί κορυφαίο website της Ολλανδίας, το οποίο προωθεί αποκλειστικά ελληνικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς, και αριθμεί περισσότερους από 700.000 χρήστες ετησίως.
Ο ιδιοκτήτης και διευθυντής του Griekenland.net, Bas Wanrooij και ο συνεργάτης του, Martinde Jong, είχαν φιλοξενηθεί τον περασμένο Ιούνιο στην Αλόννησο. Σύμφωνα με την πρόεδρο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Αλοννήσου, Κική Αναγνώστου, η οποία ήταν υπεύθυνη για την οργάνωση της φιλοξενίας και της ξενάγησης τους στην Αλόννησο, οι δύο δημοσιογράφοι έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις από το νησί, δηλώνοντας ενθουσιασμένοι τόσο με τη φυσική του ομορφιά όσο και την τοπική κουζίνα αλλά και τη γενικότερη φιλοξενία.
Οι φωτογραφίες που ανάρτησαν οι δύο Ολλανδοί στα social media δέχθηκαν χιλιάδες likes και κοινοποιήσεις, ενώ σύμφωνα με δήλωση του κ. Wanrooij, η φωτογραφία, η οποία επιλέχθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού, απέσπασε τα περισσότερα likes στη σελίδα του Griekenland.net στο Facebook.
Το περιοδικό «KALA» θα εκδοθεί σε 6.000 αντίτυπα και θα διανεμηθεί στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Ολλανδίας, τη Vakantiebeurs, στην Ουτρέχτη, καθώς και στην Beurs Voor Bijzondere Reizen στην Μπρέντα, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν στη διάρκεια του Ιανουαρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button