Στην ερώτηση του βουλευτή Μαγνησίας αναφέρονται τα
εξής: «Έντονο
προβληματισμό και μεγάλη ανησυχία έχει προκαλέσει η μετακίνηση 26 πυροσβεστών από
τις πυροσβεστικές υπηρεσίες Βόλου, Αλμυρού, Νέας Αγχιάλου και Β΄ΒΙ.ΠΕ. στη νέα
Πυροσβεστική Υπηρεσία του αεροδρομίου Σκιάθου.
Η στελέχωση της υπηρεσίας αποτελεί συμβατική υποχρέωση
του Ελληνικού Δημοσίου και πρέπει να ολοκληρωθεί έγκαιρα, όμως πρωτίστως θα
πρέπει να αποσαφηνιστούν τα κριτήρια, σύμφωνα με τα οποία επιλέχθησαν οι
μετακινούμενοι πυροσβέστες.
Η πενταετής μετακίνηση των πυροσβεστών από τη χερσαία
Μαγνησία στη Σκιάθο συνιστά οικονομική αιμορραγία και οικογενειακή αναστάτωση. Αξίζει
μάλιστα να επισημανθεί ότι αρκετοί από αυτούς είναι γονείς τριών και τεσσάρων παιδιών.
Είναι ανάγκη η φυσική ηγεσία του Πυροσβεστικού Σώματος και η πολιτική ηγεσία
του υπουργείου να εξηγήσουν στους μετακινούμενους πυροσβέστες τα κριτήρια με τα
οποία έγιναν οι επιλογές.
Κατόπιν τούτων,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1.
Με
ποια κριτήρια και ποιες προϋποθέσεις γίνεται η επιλογή των πυροσβεστών για τη
στελέχωση των πυροσβεστικών σταθμών των14
αεροδρομίων;
2.
Εάν
πρόκειται να εξεταστούν οι περιπτώσεις των τριτέκνων και πολυτέκνων που
αναγκάζονται να μετακινηθούν προς τους πυροσβεστικούς σταθμούς των αεροδρομίων
στα νησιά;» καταλήγει η ερώτηση του βουλευτή Μαγνησίας Ν.Δ. Χρήστου Μπουκώρου.
Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες που
διαθέτει ο βουλευτής Μαγνησίας, το αρμόδιο υπουργείο προετοιμάζει Προεδρικό
Διάταγμα, με το οποίο οι πυροσβέστες δεν θα μετακινηθούν, αλλά θα μετατεθούν
για ένα χρόνο και όχι για πέντε χρόνια, όπως αρχικά προβλεπόταν. Επίσης, σύμφωνα
με τις ίδιες πληροφορίες θα εξαιρεθούν τρίτεκνοι, πολύτεκνοι και συνδικαλιστές
από τη συγκεκριμένη μετάθεση. Πρόκειται για αλλαγές σε θετική κατεύθυνση.
Τέλος, ο βουλευτής Μαγνησίας θα περιμένει τις οριστικές αποφάσεις του υπουργού
για να τοποθετηθεί εκ νέου στο ζήτημα που αφορά τους πυροσβέστες του Νομού
Μαγνησίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.