Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Το πρόγραμμα σε Α’ και Β’ ΕΠΣΘ το Σαββατοκύριακο ΣΚΟΠΕΛΟΣ-ΓΣ ΑΛΜΥΡΟΥ ΑΝΑΒΟΛΗ

Το πρόγραμμα σε Α’ και Β’ ΕΠΣΘ το Σαββατοκύριακο

Το πρόγραμμα σε Α’ και Β’ ΕΠΣΘ το Σαββατοκύριακο
Η ΕΠΣΘ ανακοίνωσε το πρόγραμμα της 15ης αγωνιστικής στην Α’ ΕΠΣΘ και της 11ης της Β’ ΕΠΣΘ ενω ο αγώνας Σκόπελος-Γ.Σ. Αλμυρού αναβλήθηκε. Αναλυτικά:


Α’ ΕΠΣΘ
15η         21-Ιαν-17             15:00     ΔΙΜΗΝΙΟΥ          ΑΕΔΙΜΗΝΙΟΥ-ΑΠΟΛΛΩΝ
15η         21-Ιαν-17             15:00     ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ
15η         21-Ιαν-17             15:00     ΕΑΚ        ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ-ΗΡΑΚΛΗΣ Β.
15η         22-Ιαν-17             11:00     ΝΕΑΠΟΛΗΣ         ΠΑΓΑΣΗΤΙΚΟΣ-ΔΙΑΓΟΡΑΣ
15η         22-Ιαν-17             11:00     ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ              ΑΚΡΟΠΟΛΗ-ΑΡΗΣ
15η         22-Ιαν-17             12:00     ΑΓΧΙΑΛΟΥ           ΠΥΡΑΣΟΣ-ΣΚΙΑΘΟΣ
15η         22-Ιαν-17             15:00     ΣΟΥΡΠΗΣ             ΑΙΑΣ-ΘΗΣΕΑΣ
ΣΚΟΠΕΛΟΣ-ΓΣ ΑΛΜΥΡΟΥΑΝΑΒΟΛΗ
 Β’ ΕΠΣΘ/Α’ ΟΜΙΛΟΣ
11η         21-Ιαν-17             15:00     ΝΕΑΠΟΛΗΣ         ΔΑΦΝΗ                ΙΑΣΩΝ ΑΜ
11η         21-Ιαν-17             15:00     ΕΤΒΑ      ΠΗΛΕΑΣ               ΕΘΝΙΚΟΣ
11η         22-Ιαν-17             11:00     ΑΓ. Γ. ΝΗΛΕΙΑΣ  ΑΝΘΙΜΟΣ ΓΑΖΗΣ             ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
11η         22-Ιαν-17             15:00     Ι.Μ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ       ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟΣ ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑ
11η         22-Ιαν-17             15:00     ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ       ΤΟΞΟΤΗΣ             ΑΕ 2002
11η         22-Ιαν-17             15:00     ΑΓ. Γ. ΝΗΛΕΙΑΣ  ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΝΠ                ΛΕΧΩΝΙΑ
 Β’ ΕΠΣΘ/Β’ ΟΜΙΛΟΣ
11η         21-Ιαν-17             15:00     ΠΛΑΤΑΝΟΥ         ΜΥΡΜΗΔΟΝΕΣ ΑΘΛΟΣ
11η         21-Ιαν-17             15:00     Ι.Μ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ       ΝΑ ΝΙΚΗΣ            ΦΘ ΑΓΧΙΑΛΟΣ
11η         21-Ιαν-17             15:00     OLIMPICO           ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ         ΑΧΙΛΛΕΑΣ
11η         21-Ιαν-17             15:00     ΑΪΔΙΝΙΟΥ             ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ         ΜΙΚΡΟΘΗΒΕΣ
11η         22-Ιαν-17             15:00     ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ                ΗΡΑΚΛΗΣ ΑΘ     ΔΗΜΗΤΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.