Αποκαταστάθηκε η βλάβη στο επιβατηγό
οχηματαγωγό πλοίο «Μυρτιδιώτισσα», που παρέμενε ακυβέρνητο στο στενό του
Αρτεμισίου κοντά στον Παγασητικό Κόλπο και πλέον επιστρέφει στο λιμάνι
του Αγ. Κωνσταντίνου.
Το πλοίο, που ρυμουλκείτο από ένα ρυμουλκό με τη συνοδεία δύο πλωτών του λιμενικού, μετά την πλήρη αποκατάσταση της βλάβης στο σύστημα παροχής καυσίμου, ξεκίνησε το ταξίδι του αυτοδύναμα για το λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου, όπου και θα επιθεωρηθεί. Στον Άγιο Κωνσταντίνο αναμένεται να καταπλεύσει περίπου στις 8:30 το βράδυ.
Το πλοίο είχε προορισμό τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο. Συνολικά, επιβαίνουν σ’ αυτό 21 επιβάτες και 32 άτομα πλήρωμα.
Το πλοίο, που ρυμουλκείτο από ένα ρυμουλκό με τη συνοδεία δύο πλωτών του λιμενικού, μετά την πλήρη αποκατάσταση της βλάβης στο σύστημα παροχής καυσίμου, ξεκίνησε το ταξίδι του αυτοδύναμα για το λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου, όπου και θα επιθεωρηθεί. Στον Άγιο Κωνσταντίνο αναμένεται να καταπλεύσει περίπου στις 8:30 το βράδυ.
Το πλοίο είχε προορισμό τη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο. Συνολικά, επιβαίνουν σ’ αυτό 21 επιβάτες και 32 άτομα πλήρωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.