Σήμερα 12/01/2017 και περι ώρα 09:30 π.μ κληθήκαμε από τον Διευθυντή του
Κ.Υ Υγείας Σκοπέλου Κ. Τριανταφύλλου Γεώργιο για σοβαρό συμβάν με
ασθενή εντός του οικισμού της Σκοπέλου , πιθανόν εγκεφαλικό επεισόδιο.
Εκτιμήθηκε ότι χρειαζόταν άμεσα μεταφορά του ιατρού στο σπίτι του
ασθενούς και πιθανή μεταφορά του στο Κ.Υ σκοπέλου. Στήθηκε επιχείρηση
από το Π.Κ Σκοπέλου με δύο οχήματα τον Προιστάμενο Π.Κ Σκοπέλου Πυραγό
Καραμήντζα Ευάγγελο και τέσσερις πυροσβέστες.
Έγινε προσέγγιση στο σπίτι του ασθενούς από στενό δρόμο με ικανό ύψος χιονιού και πάγο. Αφού εξετάσθηκε από τον ιατρό αποφασίσθηκε μεταφορά του στην μονάδα υγείας. Ο ασθενής τοποθετήθηκε σε φορείο της Υπηρεσίας μας ασφαλίστηκε και μεταφέρθηκε με ασφάλεια και κάτω από δύσκολες συνθήκες λόγω ύψους χιονιού , απότομης κλήσης και πάγου σε κεντρικό δρόμο όπου και παραδόθηκε σε ασθενοφόρο του Κ.Υ Σκοπέλου
Έγινε προσέγγιση στο σπίτι του ασθενούς από στενό δρόμο με ικανό ύψος χιονιού και πάγο. Αφού εξετάσθηκε από τον ιατρό αποφασίσθηκε μεταφορά του στην μονάδα υγείας. Ο ασθενής τοποθετήθηκε σε φορείο της Υπηρεσίας μας ασφαλίστηκε και μεταφέρθηκε με ασφάλεια και κάτω από δύσκολες συνθήκες λόγω ύψους χιονιού , απότομης κλήσης και πάγου σε κεντρικό δρόμο όπου και παραδόθηκε σε ασθενοφόρο του Κ.Υ Σκοπέλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.