Δύο
πλωτά του λιμενικού, δύο αλιευτικά σκάφη και ένα ταχύπλοο, βρίσκονται
κοντά στο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Μυρτιδιώτισσα», που παραμένει
ακυβέρνητο, λόγω μηχανικής βλάβης, στη θαλάσσια περιοχή του Παγασητικού
κόλπου, με 53 επιβαίνοντες (21 επιβάτες-32 άτομα πλήρωμα).
Τα δύο αλιευτικά έχουν δέσει τη «Μυρτιδιώτισσα», προκειμένου να μην παρασυρθεί, ενώ στις 4:30 το απόγευμα αναμένονται στη θαλάσσια περιοχή δύο ρυμουλκά, προκειμένου να τραβήξουν το πλοίο στο λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου.
Στην περιοχή ο καιρός είναι καλός, ενώ πνέουν βορειονατολικοί άνεμοι έντασης 3 με 4 μποφόρ.
Το πλοίο είχε αποπλεύσει στις 1:00 το μεσημέρι από το λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου, με προορισμό Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο. Όταν το πλοίο επιστρέψει στο λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου, οι επιβάτες θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της διαχειρίστριας εταιρείας.
Τα δύο αλιευτικά έχουν δέσει τη «Μυρτιδιώτισσα», προκειμένου να μην παρασυρθεί, ενώ στις 4:30 το απόγευμα αναμένονται στη θαλάσσια περιοχή δύο ρυμουλκά, προκειμένου να τραβήξουν το πλοίο στο λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου.
Στην περιοχή ο καιρός είναι καλός, ενώ πνέουν βορειονατολικοί άνεμοι έντασης 3 με 4 μποφόρ.
Το πλοίο είχε αποπλεύσει στις 1:00 το μεσημέρι από το λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου, με προορισμό Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο. Όταν το πλοίο επιστρέψει στο λιμάνι του Αγ. Κωνσταντίνου, οι επιβάτες θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της διαχειρίστριας εταιρείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.