Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

ΣΚΟΠΕΛΟΣ Ταλαιπωρία πολίτη απο ΑΤΜ στο Έλιος.(ΝΕΟ ΚΛΗΜΑ)


ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Φαίνεται ότι είχα καιρό να ρίξω μπινελίκια….. και για αυτό άλλωστε μου συνέβη αυτό σήμερα, για να ‘ ρθω στα ίσια μου και να μη χάνω τη σειρά μου! Πριν σας πω τι μου συνέβη…. Θα κάνω μια ρητορική ερώτηση. Όλοι λένε ότι ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας, του ίντερνετ και των υψηλών ταχυτήτων! Ναι καλά……….. ψωνίσαμε από σβέρκο! Λοιπόν, η παρακάτω ιστορία είναι αληθινή, συνέβη σε μένα και μόνο σκοπό έχει την ενημέρωση των συμπολιτών μου μη τυχόν σας τύχει κάτι ανάλογο. Διότι από ότι λένε……… η Γνώση είναι Δύναμη!

Σήμερα λόγω εργασίας βρέθηκα στο Έλιος(Σκόπελος). Κατά το μεσημέρι και λίγο πριν αναχωρήσω, πήγα στο μοναδικό αμαρτωλό ΑΤΜ που έχει η περιοχή μας, για να κάνω ανάληψη χρημάτων. (το αναφέρω αμαρτωλό, διότι έχω ξανά αναφερθεί για αυτό το μηχάνημα στο παρελθόν) Πήγα στο μηχάνημα, βάζω την κάρτα, ακολουθώ την διαδικασία που μου υποδεικνύει, πατάω Ανάληψη χρημάτων το ποσό που χρειαζόμουνα και μου βγάζει το σύνηθες μήνυμα, ότι επεξεργάζονται τα στοιχεία που τους έδωσα! Ως εδώ όλα καλά……. τώρα όμως αρχίζουν και ανάβουν ένα-ένα τα λαμπάκια!

Κατά την διαδικασία της επεξεργασίας, το μηχάνημα …… μπλοκάρει!!! Και σταματά κάθε ενέργεια που γινότανε. Το πρώτο πράγμα που πέρασε από το μυαλό μου, ήταν ότι πιθανότατα θα κρατούσε την κάρτα μου μέσα! Όχι……… τα πράγματα γίνονται χειρότερα ακόμα περισσότερο! Μετά από 2 λεπτά μου βγάζει την κάρτα έξω……. και ξανακάνω την ίδια διαδικασία από την αρχή, ζητώντας να κάνω Ανάληψη το ΙΔΙΟ ποσό που είχα ζητήσει την πρώτη φορά. Την δεύτερη φορά, η διαδικασία ολοκληρώνεται κανονικά. Παίρνω την κάρτα, μου βγάζει τα χρήματα, καθώς και την απόδειξη του μηχανήματος. Ναι …….. μόνο που έχει γίνει ένα τραγικό λάθος!!! Κοιτάω την απόδειξη …….και αναφέρει ότι εκτός από το ποσό που ζήτησα την δεύτερη φορά και πήρα στα χέρια μου, μου έχει αφαιρεθεί από τον λογαριασμό μου το ίδιο ποσό ακριβώς που είχα ζητήσει την πρώτη φορά, ΧΩΡΙΣ όμως να το έχω πάρει!!!!!!

Δεν χάνω την ψυχραιμία, συγκρατώ τα νεύρα μου και παίρνω ένα εξαψήφιο νούμερο που μου βγάζει στην οθόνη του ΑΤΜ, σε περίπτωση παρακράτησης της Κάρτας ή οποιουδήποτε άλλου προβλήματος, όπως αναφέρει. Αφού περιμένω κανά 5λεπτο να συνδεθώ με εκπρόσωπο της Τράπεζας, αναφέρω το πρόβλημα μου. Αφού τελειώνω την εξιστόρηση του προβλήματός μου………… με παραπέμπει λέει σε άλλον εκπρόσωπο που είναι αρμόδιο για τις κάρτες!!!! Το αφήνω ασχολίαστο……….. και συνεχίζω! Αφού περιμένω άλλα 20 λεπτά στο τηλέφωνο μέχρι να συνδεθώ με τον αρμόδιο εκπρόσωπο …….. του εξιστορώ τι μου συνέβη!

Ξέρετε τι μου είπε; Ότι αυτοί δεν μπορούν να δουν από το σύστημα τι ακριβώς έχει συμβεί και θα πρέπει να έρθει εκπρόσωπος της τράπεζας στο μηχάνημα και να το ελέγξει λογιστικώς! Δηλαδή να ελέγξει το μηχάνημα την κίνηση του, αναλόγως πόσα χρήματα είχαν βάλει και πόσα θα βρουν μέσα, για να βρουν το λάθος!
Στην ερώτηση μου αν αυτό θα συμβεί εντός της ημέρας………. η απάντηση ήταν αρνητική και ότι θα έπρεπε να περιμένω πότε θα ξαναπάει ο υπάλληλος της Τράπεζας για να το εφοδιάσει!!!!! Περιττό να σας πω ότι έκλεισε η φωνή μου από τα μπινελίκια……….. και ότι με άκουσε όλο το Έλιος!!!!
Η συνέχεια επί της οθόνης……….. και τα συμπεράσματα δικά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger