Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Σποράδες Σε όλο τον κόσμο τα ντραμς που κατασκευάζει Αλοννησιώτης


Σε όλο τον κόσμο τα ντραμς που κατασκευάζει ΑλοννησιώτηςΑγαπημένη ενασχόληση αποτελεί για τον 35χρονο Αλοννησιώτη Κώστα Μπαλαλά η διαδικασία κατασκευής τυμπάνων, τα οποία «ταξιδεύουν» στην Ελλάδα και το εξωτερικό, δίνοντας ρυθμό στις μουσικές αναζητήσεις γνωστών καλλιτεχνών. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα αναπτύσσεται τα τέσσερα τελευταία χρόνια, και αποτελεί προέκταση, ουσιαστικά, της γενικότερης μουσικής δραστηριότητας του δραστήριου Αλοννησιώτη, ο οποίος παίζει τύμπανα από πολύ νεαρή ηλικία.
Λάτρης των κατασκευών ο δραστήριος Αλοννησιώτης, ο οποίος εργάζεται ως υδραυλικός, ενώ ταυτόχρονα δραστηριοποιείται και στην οικογενειακή επιχείρηση, αφιερώνει όλο τον ελεύθερο χρόνο του στη μουσική αλλά και στο εργαστήρι του, όπου δημιουργεί με πολύ μεράκι και υπομονή ντραμς με τη δική του σφραγίδα έμπνευσης.

 «Πάντα αγαπούσα αυτό το όργανο και κάποια μέρα είδα ένα βίντεο στο YouTube, στο οποίο ένας Αμερικανός έδειχνε τη διαδικασία κατασκευής ενός ταμπούρου. Την ίδια στιγμή πήρα το λάπτοπ μου και πήγα στον ξυλουργό απέναντι, προκειμένου να φτιάξω το πρώτο μου ταμπούρο» αναφέρει ο Κώστας Μπαλαλάς, oοποίος προσθέτει ότι «μου άρεσε τόσο πολύ η συγκεκριμένη διαδικασία, ώστε έβαλα ως στόχο να κατασκευάσω ένα ολόκληρο χειροποίητο ντραμ σετ».
Ο στόχος επετεύχθη με πολύ υπομονή και μεθοδικότητα, αφού προηγουμένως εφοδιάστηκε με όλα τα απαραίτητα εργαλεία, πολλά από τα οποία τα προμηθεύτηκε από το εξωτερικό.
Η διαδικασία είναι αρκετά δύσκολη και απαιτείται κατά μέσο όρο μια εβδομάδα προκειμένου να ολοκληρωθεί ένα ταμπούρο. Μέχρι στιγμής, ο Κώστας Μπαλαλάς έχει δημιουργήσει 23 συνολικά μουσικά όργανα, τα οποία προωθούνται μέσω facebook τόσο στην εγχώρια, όσο και στη διεθνή αγορά, στη Νορβηγία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, το Βέλγιο, την Ιταλία και προσεχώς στην Αγγλία, αποσπώντας πολύ θετικά σχόλια.
Ο πολυπράγμων Αλοννησιώτης συμμετέχει σε μπάντες από τα 15 του χρόνια ως ντράμερ, έχει παρακολουθήσει μαθήματα και εμπλούτισε ακόμη περισσότερο τις μουσικές του γνώσεις, στο Κέντρο Νεότητας Χιλιαδούς, συμμετέχοντας παράλληλα σε συναυλίες. Η μουσική του δραστηριότητα συνεχίζεται και στην πατρίδα του, την Αλόννησο, όπου συμμετέχει στους «Αλώνι μπαντ» ένα γκρουπ το οποίο έχουν δημιουργήσει Αγγλοι μουσικοί που ζουν μόνιμα στο νησί και την δική του μπάντα, την μπάντα του «Ταραξίας στούντιο», πραγματοποιώντας εμφανίσεις κυρίως στην Αλόννησο.
Στο σημείο αυτό, ο ίδιος δεν παραλείπει να υπογραμμίσει την ουσιαστική βοήθεια του «ξυλουργού Δημήτρη Αλεξίου, του κουμπάρου μου Γιάννη Καλογιάννη, γνωστού ως Γιάννακα, κεραμοποιός στο επάγγελμα, ο οποίος είναι ο τραγουδιστής της μπάντας, γράφει στοίχους και έχει διακοσμήσει με πυρογραφίες μια σειρά από ταμπούρα, αλλά και του εξαδέλφου μου Μάκη Τιμπλαλέξη, που με βοηθάει με τα βερνίκια, τα λούστρα κλπ».
Η μουσική και η κατασκευή τυμπάνων είναι ένα αγαπημένο χόμπι για τον κ. Μπαλαλά, ο οποίος υπογραμμίζει ότι «η συγκεκριμένη διαδικασία μου προσφέρει ψυχική ανάταση. Νιώθω πολύ όμορφα όταν βρίσκομαι στο εργαστήριό μου και όταν ολοκληρωθεί ένα ταμπούρο, η πρώτη μπαγκετιά αντανακλά σαν ένα χαμόγελο ασυναίσθητο τελείως στο πρόσωπό μου. Χωρίς να το καταλαβαίνω χαμογελάω και αυτή είναι η μεγαλύτερη πληρωμή μου. Η μεγαλύτερη πληρωμή μου, προσθέτει ο ίδιος, είναι όταν πάρει κάποιος ένα τύμπανό μου και πει ότι είναι πολύ καλό όργανο»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger