Άμεση λύση στο πρόβλημα που
αντιμετωπίζουν υπάλληλοι του Οργανισμού Λιμένος Βόλου με την μη καταβολή του
επιδόματος ανθυγιεινής επικίνδυνης εργασίας ζητά η Βουλευτής Μαγνησίας των
Ανεξάρτητων Ελλήνων Μαρίνα Χρυσοβελώνη από τον υπουργό Ναυτιλίας. Με σχετική
αναφορά που κατέθεσε η κα Χρυσοβελώνη υποστηρίζει ότι το αίτημα των υπαλλήλων
του Ο.Λ.Β. για έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης που θα χορηγεί το συγκεκριμένο
επίδομα είναι απολύτως δίκαιο. ‘’
Παρά το γεγονός ότι ο Οργανισμός Λιμένος
Βόλου προέβη σε κάθε απαιτούμενη γραφειοκρατική ενέργεια προκειμένου να εκδοθεί
η απαιτούμενη κοινή υπουργική απόφαση, από την πλευρά της η κυβέρνηση εντελώς
ανεξήγητα και αδικαιολόγητα παραμένει άπρακτη. Είναι αδιανόητο υπάλληλοι που
απασχολούνται σε ειδικότητες που δικαιούνται επίδομα ανθυγιεινής και
επικίνδυνης εργασίας να μην το λαμβάνουν και οι αρμόδιοι απλώς να κωφεύουν. Για
άλλη μια φορά η συγκυβέρνηση αποκαλύπτει το αδιάφορο και τελικά ανάλγητο
πρόσωπό της. Ενστερνίζομαι το δίκαιο του αιτήματος των υπαλλήλων απολύτως και
ζητώ από τον υπουργό να επιληφθεί άμεσα του θέματος’’ δήλωσε η κα Χρυσοβελώνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.