Επιστρέφει
ο χειμώνας στη χώρα, σύμφωνα με την πρόβλεψη της Εθνικής Μετεωρολογικής
Υπηρεσίας. Κύρια χαρακτηριστικά του καιρού τις επόμενες ημέρες είναι οι
βροχές και οι καταιγίδες, τα χιόνια σε όλα τα ορεινά, αλλά και σε
ημιορεινές περιοχές και η ενίσχυση των ανέμων ιδίως στα νοτιότερα
πελάγη.
Η
θερμοκρασία θα κυμανθεί από 1 έως 13 βαθμούς στα βόρεια, από 5 έως 13
βαθμούς στην Κεντρική Ελλάδα, από 7 έως 16 στα υπόλοιπα ηπειρωτικά και
από 8 έως 15 βαθμούς στα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη.
Στην
Αττική η επιδείνωση του καιρού θα γίνει αισθητή από τις απογευματινές
ώρες, οπότε αναμένεται να εκδηλωθούν τοπικές βροχές. Τα φαινόμενα θα
ενταθούν και το βράδυ θα εκδηλωθούν και καταιγίδες. Η θερμοκρασία θα
κυμανθεί από 6 έως 17 βαθμούς Κελσίου.
Οι άνεμοι θα πνέουν νοτιοανατολικοί σχεδόν μέτριοι με σταδιακή ενίσχυση σε μέτριους μέχρι ισχυρούς.
Νεφώσεις
που σταδιακά θα πυκνώσουν δίνοντας τοπικές βροχές ή και καταιγίδες
προβλέπονται και στη Θεσσαλονίκη με τη θερμοκρασία έως 14 βαθμούς
Κελσίου. Οι άνεμοι θα πνέουν ανατολικοί νοτιοανατολικοί ασθενείς μέχρι
μέτριοι, αλλά βαθμιαία θα ενισχυθούν σε ισχυρούς μέχρι σχεδόν
θυελλώδεις.
Βροχές
και καταιγίδες σχεδόν σε όλη τη χώρα αναμένονται το Σάββατο, ενώ
χιονοπτώσεις αναμένονται στα ορεινά αλλά και σε ημιορεινές περιοχές της
βόρειας ηπειρωτικής χώρας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.