Τη
σύμβαση προϋπολογισμού 300.000 ευρώ υπέγραψε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας
Στη
βελτίωση τμημάτων του οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων
προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Συγκεκριμένα ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ.
Κώστας Αγοραστός υπέγραψε τη σύμβαση του έργου «Οδική σύνδεση βιοτεχνιών – βιομηχανιών –
επιχειρήσεων με το οδικό δίκτυο Π.Ε. Τρικάλων» προϋπολογισμού 300.000 ευρώ (με
Φ.Π.Α.).
Όπως
ανέφερε ο κ. Κ. Αγοραστός: «Με τη σύμβαση αυτή βελτιώνουμε τμήματα του οδικού
δικτύου της Π.Ε. Τρικάλων, όπου το οδόστρωμα έχει φθαρεί λόγω του κυκλοφοριακού
φόρτου. Τα τμήματα αυτά αφορούν τη σύνδεση του κύριου οδικού δικτύου με τις
βιοτεχνίες, τις βιομηχανίες και τις επιχειρήσεις της περιοχής. Μέλημά μας είναι η ασφάλεια των μεταφορών, πολιτών και
εμπορευμάτων, η μείωση της επικινδυνότητας αλλά και των επιπτώσεων τόσο στην
οικονομική όσο και στην κοινωνική ζωή του τόπου».
Με
την παρούσα εργολαβία
προβλέπονται εργασίες βελτίωσης
και ασφαλτόστρωσης διαφόρων τμημάτων του οδικού δικτύου που συνδέει τις βιοτεχνίες,
βιομηχανίες καθώς και επιχειρήσεις με το
κεντρικό οδικό δίκτυο της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων. Θα εκτελεστούν
εργασίες χωματουργικών, τεχνικών έργων, οδοστρωσίας και ασφαλτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.