Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Απάντηση στις συκοφαντίες Σκοτινιώτη και στην ανάλγητη πολιτική του ,

Ο κ. Σκοτινιώτης μεγαλωμένος στα σταλινικά θρανία κατέληξε θιασώτης της αυτοδιοικητικής πολιτικής του Φούχτελ και κομπάρσος στα σόου των Μπουτάρη – Καμίνη!
Μοιραία ο απερχόμενος δήμαρχος Βόλου, Πάνος Σκοτινιώτης, έχει χάσει το ατσαλάκωτο στυλ του και επιδίδεται σε χυδαίες επιθέσεις εναντίον όσων τολμούν να αμφισβητούν την ηγεμονία του.
Η λυσσαλέα και συκοφαντική εναντίον μου επίθεση καταρρέει και με βάση τα στοιχεία που σήμερα καταθέτω δημόσια.

‘Όλο  το προηγούμενο διάστημα προσπάθησαν να εμφανίσουν την αντίδρασή μου στην εκ μέρους του απόπειρα εξόντωσης συναδέλφων μου ως ιδιοτελή, για την προάσπιση δικών μου συμφερόντων, και μάλιστα από τον πολιτικά θλιβερό αντιδήμαρχο, περίπου αφέθηκε να εννοηθεί ότι εγώ και άλλα τέσσερα ή πέντε άτομα οφείλουμε τα 12 εκατομμύρια που προφανώς είχε δει στο βαθύ ύπνο που διάγει.
Όταν ξύπνησε μετά από μια εβδομάδα από τον πολιτικό του λήθαργο, προσγειώθηκε στην αλήθεια των υπηρεσιών του που κάνουν λόγο για οφειλές 7,8 εκατομμυρίων ευρώ. Αλήθεια τι συμβαίνει. Είναι τόσο άσχετος, ανεπαρκής, εκτός τόπου και χρόνου στην εκτέλεση των καθηκόντων του; Ή συμβαίνει κάτι άλλο;
Αν αντιληφθεί πόσο έκθετος είναι ας μας απαντήσει και μετά ας παραιτηθεί… άλλωστε στο «ψυγείο» τον είχε ο πολιτικός του αφέντης πριν τον βγάλει προφανώς για να κάνει τη δύσκολη δουλειά, θέτοντας σε διωγμό δεκάδες επιχειρηματιών μέσα στις γιορτές.
Σε ό,τι με αφορά, κάνω γνωστό στους συμπολίτες μου ότι η λειτουργούσα επιχείρηση μου παρά την λυσσαλέα επίθεση που δέχτηκε για το αντίθετο από την δημοτική αρχή ,  λειτουργεί στην πόλη μας για πάνω από 37 έτη με το ίδιο ΑΦΜ και με εγγύηση όλης της προσωπικής μου περιουσίας, έχει καταβάλει δε στον Δήμο πάνω από 300.000 ευρώ και σας καταθέτω τα αναλυτικά στοιχεία των οφειλών μου, που ήδη είναι ρυθμισμένα και έχουν ως εξής: το κεφάλαιο των πραγματικών μου οφειλών στην επιχείρησή μου ανέρχεται στο ποσό των 17.621,44 € ωστόσο οι υπέρογκες προσαυξήσεις και τα πρόστιμα της πολιτικής Σκοτινιώτη και προηγούμενων δημοτικών αρχών -που δεν αναγνωρίζουμε οι χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα- μου τετραπλασιάζουν την αρχική μου οφειλή.
Για να εξαλείψω κάθε  συκοφαντία του κ. Σκοτινιώτη στο πρόσωπό μου ότι δήθεν  «χρησιμοποιώ τον Σύλλογο για τα δικά μου συμφέροντα» ενημερώνω τους συμπολίτες μου ότι δεν αμείβομαι, ούτε εισπράττω αποζημιώσεις κ.α. για την συνδικαλιστική μου δραστηριότητα αντιθέτως λόγω της αρμοδιότητας μου ως Α’ Αντιπρόεδρος της ΠΟΕΣΕ στερώ την οικογένεια μου ετησίως με πάνω από 6.000 € για τις μετακινήσεις ανά την Ελλάδα στα πλαίσια του αγώνα για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των συναδέλφων μου.
Αυτή είναι και η ουσιαστική διαφορά μου με το κ. Σκοτινιώτη, ενώ η δική μου επιχείρηση καταβάλει για πάνω από 35 χρόνια φόρους, ΦΠΑ, δημοτικό φόρο τέλη κ.α. και εγώ ο ίδιος πληρώνω την συνδικαλιστική μου δράση,  αυτός επί 20  και παραπάνω χρόνια απολάμβανε τις παχυλές αντιμισθίες και άλλα των πολιτικών θέσεων που κατά καιρούς του προσέφεραν τα πολιτικά κόμματα που εκπροσωπούσε.
Τις θέσεις που κατείχε του τις προσέφεραν τα  κόμματα που ευθύνονται για την σημερινή κατάσταση της χώρας μας. Ο κ. Σκοτινιώτης χωρίς αυτά δεν θα τα κατάφερνε. Άλλωστε μια φορά τόλμησε και κατέβηκε στην εκλογική μάχη ως ανεξάρτητος Δήμαρχος και δεν μπήκε  ούτε καν στον δεύτερο γύρο .
Σε κάθε περίπτωση η επίδειξη τέτοιας αναλγησίας ασφαλώς και αξιολογείται από την κοινωνία μας, που βλέπει τα μακριά χέρια της Τρόϊιας να σφίγγουν σα μέγγενη ανθρώπους της καθημερινότητας.
Οι μνημονιακές δυνάμεις σίγουρα θα είναι υπερήφανες για ένα τέτοιο Δήμαρχο και ίσως η τακτική του απερχόμενου Δημάρχου, πέραν της ομηρίας των επιχειρηματιών, να στοχεύει εκεί… σε μια κάποια στήριξη-ανταμοιβή…
ΕΝΩΣΗ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger