Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Μ.ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2013



Είμαι αποφασισμένη να εργασθώ για το κοινωνικό κράτος, την ευημερία και την πρόοδο κάθε Μαγνησιώτη
Άρθρο της Μαρίνας Χρυσοβελώνη, Βουλευτού Μαγνησίας
Προσπαθώντας να κάνω έναν απολογισμό για την βουλευτική μου θητεία κατά το 2013 καταλήγω και ευτυχώς στο ίδιο συμπέρασμα που με οδήγησε να θέσω υποψηφιότητα για το βουλευτικό αξίωμα τον Μάιο του 2012: η ανάγκη να υπερασπισθώ με υπευθυνότητα τα δικαιώματα κάθε πολίτη της Μαγνησίας. Είναι απολύτως σαφές ότι οι προθέσεις και το αποτέλεσμα των δράσεών μου θα κριθούν από την κοινωνία. Αυτό για το οποίο εγώ δικαιούμαι να μιλήσω είναι οι στόχοι που
έθεσα. Δηλώνω με απόλυτη ειλικρίνεια ότι αυτό που προέταξα είναι η αταλάντευτη προσήλωση στο χρέος που μου υπαγορεύει η δυσμενής οικονομική συγκυρία. Όντας καταγεγραμμένο το κοινοβουλευτικό μου έργο διαπιστώνω ότι προσπάθησα να αναδείξω τα μεγάλα θέματα αλλά και εκείνα τα μικρά της καθημερινότητας  κάθε γωνιάς του Νομού μας.  Τα μείζονα θέματα του τομέα της υγείας και της πρόνοιας για τους κατοίκους του Πηλίου, των Β.Σποράδων και του ιστού της πόλης του Βόλου, οι υποδομές και οι ανάγκες της εκπαίδευσης και του πολιτισμού, ο τομέας του περιβάλλοντος, η εξέλιξη των έργων ανάπτυξης, οι συνθήκες για τις τουριστικές υποδομές του Νομού, η αγροτική και κτηνοτροφική οικονομία, οι ηλικιωμένοι, οι ανάπηροι, η επιχειρηματικότητα αλλά και όλα όσα απασχολούν την οικονομική και πολιτική επικαιρότητα αποτελούν πάντα πρωταρχικό μου μέλημα. Το γεγονός ότι βρίσκομαι ανάμεσα στους δεκαπέντε πρώτους βουλευτές σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις τους σε ομιλίες, ερωτήσεις και αναφορές πιστοποιεί την προσπάθεια που καταβάλλω να ανταποκριθώ με συνέπεια στα καθήκοντά μου. Αυτή την προσπάθεια θα την συνεχίσω. Οι πολίτες χρειάζονται μια δυνατή γροθιά απέναντι στα προβλήματα. Τους λέμε πως δεν πρόκειται να τους διαψεύσουμε, σε καμιά απολύτως περίπτωση. Μαζί συγκροτούμε ένα πανίσχυρο μέτωπο για ουσιαστικές αλλαγές στην πατρίδα μας. Στους Ανεξάρτητους Έλληνες ονειρευόμαστε μια Ελλάδα δικαιοσύνης και αλληλεγγύης. Μια Ελλάδα με αισιοδοξία που θα δίνει ευκαιρίες σε όλα της τα παιδιά.
www.marinachrysoveloni.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger