Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ


Από το Σκόπελος νιους προς τον υπουργό η Σκόπελος είναι ξεσηκωμένο όλοι με της ενέργειες κάποιον δικαστικών λειτουργών πιστεύουμε κύριε υπουργέ να εξετάσετε την επιστολή ...
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ  ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

27-9-2013

«Κύριε Υπουργέ,

στις 9-8-2012 με το έγγραφό 71589 με ενημερώσατε ότι  διαβιβάσατε στον Εισαγγελέα του  Αρείου Πάγου την επιστολή που  σας έστειλα στις 27-7-2012 με αριθμό 2384/31-7-2012. Μέχρι σήμερα όμως δεν μου  έχουν ζητηθεί με κανέναν τρόπο  τα στοιχεία- αποδείξεις που επικαλούμαι  εναντίον των δικαστών που αφορούν  στην ευνοϊκή αντιμετώπιση από μέρους τους της Μονής Μεγίστης Λαύρας του  Αγίου Όρους, στην αντιδικία που έχει αυτή από το 2004 μέχρι σήμερα με την οικογένειά μου. Επίσης η επιστολή κάνει λόγο και για πλαστογράφηση από μέρους της Μονής πραγματικών
στοιχείων- τοπογραφικών, εξαφάνιση οδικών αρτηριών που οδηγούν στην παραλία Γλυστέρι κλπ. Η κοινή λογική λέει ότι τα στοιχεία αυτά που επικαλούμαι θα 'πρεπε να μου ζητηθούν και αν δεν επαρκούν για νσ στηρίξουν τους ισχυρισμούς μου, έστω η Δικαιοσύνη να στραφεί εναντίον μου για συκοφαντία. Όμως τίποτα από αυτά δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.Παρακαλώ πολύ να με ενημερώσετε εγγράφως για την τύχη της επιστολής μου, καθώς η κατάσταση για την οικογένειά μου είναι τραχική και κινδυνεύουν ζωές ανθρώπων και κυρίως των ηλικιωμένων γονιών μου.

Βαγγέλης Γ. Κοσμάς,


 Βαγγέλης Κοσμάς, Σκόπελος30/09/201309:44
Διορθώνοντας λιγάκι τη δημοσιογραφική πέννα, πρέπει να πω ότι ο δικαστικός επιμελητής τη βδομάδα που μας πέρασε μας επέδωσε εκ νέου την εν λόγω δικαστική απόφαση, γιατί είχε περάσει ένας χρόνος από την προηγούμενη επίδοση. Εκείνη την επίδοση ακολούθησε μια αποτυχημένη απόπειρα εκτέλεσης στις 16-10-12, για τον απλούστατο λόγο ότι οι επιμελητές δε μπόρεσαν να εντοπίσουν το ακίνητο, αν και διακαώς το επιθυμούσαν και οι ίδιοι και οι καλόγεροι και οι μηχανικοί και τα υπόλοιπα άτομα που έφεραν μαζί τους στη Σκόπελο. Κύριε υπουργέ, στείλτε την υπόθεση σε αρμόδιο εισαγγελέα που να μπορεί ν' αντιμετωπίσει, αν εντοπίσει, διαφθορά στους κόλπους τις δικαιοσύνης. Ας πάψει πλέον στην Ελλάδα "η δικαστική ασυλία". Δεν είναι δυνατόν σε μια χώρα πρωταθλήτρια της διαφθοράς παγκοσμίως να μην έχει ευωδοθεί ούτε μία αγωγή για κακοδικία. Μια υπόθεση τόσο φαιδρή που θα μπορούσε να λυθεί με μία ολιγόλεπτη αυτοψία-πραγματογνωμοσύνη όπου θα φαίνονταν η πλαστογράφηση της πραγματικότητας από μέρους της Μονής τείνει, με τη συνεχιζόμενη αδράνεια της δικαιοσύνης, να εξελιχθεί σε τραγωδία. Αυτά τα 10 χρόνια έχουμε υποστεί αφάνταστους εξευτελισμούς και διασυρμό της αξιοπρέπειάς μας, οικονομική αιμορραγία, ψυχική οδύνη και δοκιμάστηκε σκληρά η υγεία των γονιών μου. Σας επαναλαμβάνω ότι έχω όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν τους ισχυρισμούς μου στη διάθεσή σας και στη διάθεση της δικαιοσύνης και περιμένω εναγονίως να με καλέσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger