Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Κλωναρίδης και η ...Λιβαδειά!

Ο Τάσος Νικολογιάννης γράφει για την μεταγραφή Κλωναρίδη και την τιμωρία του Ολυμπιακού!  
Ο Κλωναρίδης και η ...Λιβαδειά!
Ο Βίκτωρας Κλωναρίδης αποτελεί μία ακόμα μεταγραφή για τον Παναθηναϊκό με στόχο να ενισχύσει τα άκρα της επίθεσης και την μεσαία γραμμή. Είναι 22 χρονών, είναι Ελληνας και η μεταγραφή του είναι λογική , απλά δεν πρέπει για τον παίκτη να ανέβουν οι προσδοκίες, διότι δεν θέλει πολύ και να «καεί». Δεν μιλάμε για παίκτη, που θα μπει και θα κάνει αμέσως την διαφορά. Μιλάμε για παίκτη, που σίγουρα θα αυξήσει τον ανταγωνισμό στα άκρα της επίθεσης, για παίκτη, που δεν χρειάζεται χρόνο προσαρμογής, για παίκτη, που στο γκολ μπορεί να βοηθήσει.

Ερχεται για να καλύψει το κενό του Χάρη Μαυρία, που έφυγε για την Αγγλία. Μακάρι η πορεία του να είναι ανάλογη και να καλύψει το κενό. Θα πρέπει, όμως, να πούμε ότι πρόκειται, για έναν παίκτη, που έρχεται με την φιλοδοξία να καθιερωθεί στον Παναθηναϊκό και να βρει τον καλό του εαυτό , να κάνει μία ανάλογη χρονιά με αυτήν που έκανε στην ΑΕΚ, πριν φύγει με μεταγραφή στην Λιλ. Είναι μία καλή μεταγραφή αυτή του Κλωναρίδη σε θέση, που είχε ανάγκη ο Παναθηναϊκός, αλλά καλό είναι να μην υπερβάλουμε στις προσδοκίες. Αυτό ίσως βοηθήσει και το παιδί να παίξει καλύτερα.
Μπορεί ο Παναθηναϊκός να έχει χάσει την αξία του ως ρόστερ σε σχέση με τον Παναθηναϊκό πριν τρία χρόνια, αλλά η φανέλα του παραμένει βαριά. Μαζί με τον Πράνιτς, που αλλάζει επίπεδο ποιοτικά τον Παναθηναϊκό και την αναμενόμενη απόκτηση του Φιγκερόα οι «πράσινοι» αποκτούν ποιότητα στην μεσοεπιθετική γραμμή, που δεν είχαν....
ΥΓ: Περιμένω να δω αν θα τιμωρηθεί ο Ολυμπιακός για τα σοβαρά επεισόδια που προκάλεσαν οι οπαδοί του στο γήπεδο της Λιβαδειάς... Για όσους το έχουν ξεχάσει να πω ότι ο Παναθηναϊκός για μικρότερης έκτασης επεισόδια είχε τιμωρηθεί πριν από ενάμισι χρόνο με αγώνα κεκλεισμένων των θυρών, που του στοίχισε και το πρωτάθλημα, αφού έχασε από τον ΠΑΟΚ μέσα στο άδειο ΟΑΚΑ. Θα ευαισθητοποιηθούν τα αρμόδια όργανα, η θα το κάνουν γαργάρα εφαρμόζοντας το δύο μέτρα και δύο σταθμά, όπως έχουν κάνει στο παρελθόν αμέτρητες φορές ευνοώντας την συγκεκριμένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button