Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Το γερμανοτσογλάνι (Λένα Διβάνη) δεν προκαλεί... είναι σε διατεταγμένη Υπηρεσία των Μερκελιστών... Ας σκεφτούμε ότι δηλώνει καθηγήτρια της Νομικής Σχολής Αθηνών! Η σαπίλα μόνον με Λαϊκά Δικαστήρια μπορεί να πεταχτεί...


Λένα Διβάνη: "Συμπέρασμα: Οι ελεγκτές δεν πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους, γιατί κάποιος τζαμπατζής μπορεί να πηδήξει από το όχημα. Λογικό"
1,40 ευρώ στοιχίζει η ζωή για την "κυρία" Διβάνη, την "Eλληνίς"... όπως αυτοπροσδιορίζεται!
Πως περιγράφει τον εαυτό της η...
καλοπερασάκιας "συγγραφέας";
Είμαι Βολιώτισσα, είμαι Eλληνίς, είμαι συγγραφέας, είμαι καθηγήτρια Ιστορίας Εξωτερικής Πολιτικής στη Νομική Σχολή Αθηνών, είμαι σινεφίλ, είμαι θεατροφίλ, είμαι ταξιδιώτισσα, είμαι περίεργη αλλά όχι κίτρινη και ενίοτε είμαι kinder-έκπληξη. Έχω γράψει πολλά (ιστορικά, λογοτεχνικά, θεατρικά, μην μπούμε σε λεπτομέρειες, όποιος ενδιαφέρεται τα βρίσκει στα βιβλιοπωλεία) και έχω πει ακόμα περισσότερα. Πιστεύω ότι η Ελλάδα δεν είναι κτήμα μου, εγώ δεν είμαι κτήμα κανενός, και ότι όλοι δικαιούμαστε να κυνηγήσουμε την ευτυχία. Δηλώνω ότι θα αγωνιστώ με πάθος για το δικαίωμα των ανθρώπων γενικώς και εμού προσωπικώς να ξυπνούν ότι ώρα θέλουν το πρωί και να λένε ελεύθερα ότι θέλουν μέχρι το βράδυ! (protagon)
* Βέβαια δεν μας λέει ότι έχει διορισθεί και μέλος της Διοίκησης της ΕΡΤ...
- Ο ελεγκτής-φονιάς την δουλειά του έκανε... Κι όμως έχουμε πόλεμο!
- Έχουμε πόλεμο! Η ζωή ενός 18χρονου; 1 ευρώ! Κι οι «ελεγκτές εισιτηρίων» ούτε καν συνελήφθηκαν! Ποια δικαιοσύνη… πρόκειται για δηλητηριώδη φίδια που δαγκώνουν (δικάζουν) μόνον ξυπόλητους, αδύναμους κι υπηρετούν το κατοχικό καθεστώς! 
- Ελεγκτές εισιτηρίων ή αδίστακτα τσογλάνια, δολοφόνοι για 1 ευρώ, τσογλάνια των γερμανοτσολιάδων; Αληταράδες, για ένα κωλοεισιτήριο άξιζε να είναι νεκρός ένας 18χρονος; Πως θα αντικρύσετε στα μάτια τις οικογένειές σας αληταράδες ελεγκτές;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger