Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Θεσσαλία: Δράσεις για προώθηση του τουρισμού σε Ιαπωνία, Κίνα, Ινδία και Νότια Kορεα

ΣΕ νέες αγορές- στόχους, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, μεταξύ αυτών η Ιαπωνία, η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ινδία, «επενδύει» η περιφέρεια μέσω δράσεων για την προβολή της περιοχής.
Μια ακόμη προσπάθεια τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας πραγματοποιήθηκε μέσω Fam Trip με tour operators και ΜΜΕ από την Ιαπωνία, που διοργανώθηκε από κοινού από την Turkish Airlines και την περιφέρεια Θεσσαλίας. Σκοπός της τουριστικής δράσης είναι οι Ιάπωνες να γνωρίσουν την περιοχή, η οποία ενδείκνυται τόσο για θρησκευτικό όσο και για πολιτιστικό τουρισμό.

Σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός (φωτό) τόνισε: «Ξεκινήσαμε μια ακόμη μεγάλη προσπάθεια για το τουριστικό προϊόν που λέγεται Θεσσαλία. Η Turkish Airlines είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη. Είναι φανερό ότι επιθυμούμε από κοινού μια συνεργασία για να προωθηθεί ακόμη περισσότερο η Θεσσαλία ως τουριστικός προορισμός, για να μπορέσουμε να φέρουμε περισσότερους τουρίστες στην περιοχή μας και μάλιστα από νέες αγορές, όπως είναι η Ιαπωνία, η Κίνα, η Νότια Κορέα, η Ινδία, περιοχές στις οποίες δεν είναι ανεπτυγμένο το προϊόν “Θεσσαλία”. Χθες είχαν την ευκαιρία tour operators, εταιρίες, και ξένοι δημοσιογράφοι να δουν από κοντά την περιοχή μας προκειμένου γνωρίσουν τις ομορφιές της. Η Θεσσαλία είναι ένας τόπος με χίλιους προορισμούς και επιλογές. Θέλουμε να προβάλουμε τις παραλίες μας, την ιστορία μας και γενικότερα τον εναλλακτικό τουρισμό».



Η γενική διευθύντρια της Turkish Airlines Γκιουλάι Οζτούρκ τόνισε: «Βρισκόμαστε εδώ για να βοηθήσουμε στην τουριστική εξέλιξη αυτής της πολύ όμορφης περιοχής. Η Turkish Airlines πετάει σε 220 περιοχές του κόσμου και θα θέλαμε από αυτές τις περιοχές να φέρουμε τουρισμό σε αυτή την πάρα πολύ ωραία περιοχή. Ξεκινάμε με τους Ιάπωνες, γιατί τους ενδιαφέρει και ο θρησκευτικός, αλλά και ο πολιτιστικός τουρισμός, πέρα από τη θάλασσα και το βουνό και ελπίζουμε σε μια καλή συνέχεια της συνεργασίας και από άλλες μακρινές χώρες. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα ελκυστικό πακέτο και να το προβάλουμε στους τουριστικούς πράκτορες και στους δημοσιογράφους που θα έρθουν από άλλες χώρες, ούτως ώστε να έχουν τη δυνατότητα να το μεταφέρουν στη χώρα τους». Πηγή: Express.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button