Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Το Ανέκδοτο

>Ήταν μέσα στο αυτοκίνητο ένα ζευγάρι και πήγαιναν με 60χλμ.

>Κάποια στιγμή λέει η γυναίκα:
>- Μήτσο μου το ξέρω ότι είμαστε παντρεμένοι εδώ και 20 χρόνια αλλά ξέρεις θέλω διαζύγιο…
>Ο Μήτσος δεν λέει τίποτα, απλά αυξάνει ταχύτητα και φτάνει τα 70χλμ.
>Η γυναίκα του συνεχίζει διστακτικά:
>- Θέλω να χωρίσουμε επειδή αγαπώ τον Νίκο. Το ξέρω ότι είναι ο καλύτερός σου φίλος αλλά δυστυχώς αυτά συμβαίνουν…

>
>Ο Μήτσος αρχίζει και θυμώνει αλλά δε λέει τίποτα, απλά αυξάνει ταχύτητα και φτάνει τα 80χλμ.
>Η γυναίκα του, βλέποντας ότι δεν διαμαρτύρεται, παίρνει θάρρος και συνεχίζει:
>- Τα τελευταία χρόνια με είχες εγκαταλείψει και ο Νίκος έδωσε άλλο νόημα στη ζωή μου. Ξέρεις ότι πάντα το σεξ ήταν πολύ σημαντικό για μένα και ο Νίκος είναι πολύ καλός εραστής!
>Ο Μήτσος αναψοκοκκινίζει, αυξάνει την ταχύτητα του αυτοκινήτου στα 90χλμ., αλλά παραμένει σιωπηρός. Όμως, η γυναίκα του έχει πάρει φόρα και δεν σταματάει πλέον με τίποτα:
>- Ο Νίκος δεν έχει πρόβλημα με τα παιδιά αλλά δεν έχει δικό του σπίτι. Θέλω λοιπόν να μου αφήσεις τα παιδιά και βέβαια το σπίτι… Που θα μείνουν τα παιδιά σου;
>Ο Μήτσος συνεχίζει να μην απαντάει και αυξάνει ταχύτητα στα 100χλμ. Η γυναίκα του συνεχίζει τις απαιτήσεις της:
>- Θέλω όλες τις καταθέσεις και όλες τις πιστωτικές!
>Ο Μήτσος φουλάρει στα 110χλμ. και κατευθύνεται προς ένα μαντρότοιχο, οπότε απορημένη η γυναίκα του τον ρωτάει:
>- Εσύ Μήτσο μου δεν θέλεις να κρατήσεις τίποτα;
>Εκείνος της απαντάει ατάραχος λίγο πριν στουκάρουν στο μαντρότοιχο:
>- Εγώ δόξα το Θεό έχω όλα όσα χρειάζομαι!
>Εκείνη ρωτάει έκπληκτη:
>- Τι έχεις Μήτσο μου;
>Κι’ εκείνος της απαντάει μ’ ένα ειρωνικό χαμόγελο:
>- Αερόσακο οδηγού!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger