Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

18 ιδέες για να κερδίζετε χρήματα από το σπίτι (PART 7)

 
Τα καταστήματα λιανικού εμπορίου δεν πάνε καλά. Γνωστό και χιλιογραμμένο. Πλάι τους, ή πολλές φορές «μέσα τους», εδώ και χρόνια, αναπτύσσεται ένας παράλληλος εμπορικός κόσμος, χωρίς βιτρίνα και χωρίς ωράριο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο απασχολεί ήδη τον κόσμο των επιχειρηματιών και θα τον απασχολήσει ακόμη περισσότερο στο μέλλον. Προσελκύει ανθρώπους και ιδέες όλων των ειδών. Καινοτόμους φαν της τεχνολογίας, ανθρώπους που απλά βρέθηκαν κάποια στιγμή χωρίς δουλειά, επιτήδειους που πιάνουν- ή θεωρούν ότι πιάνουν- το πνεύμα της εποχής και αρκετούς επιχειρηματίες που συνειδητοποίησαν ότι το Διαδίκτυο ήταν ο μόνος τρόπος για να διατηρήσουν ανοιχτή την «επίγεια» επιχείρησή τους. Δοκιμάζουν πολλοί, αλλά δεν πετυχαίνουν όλοι. «Η αρχική επένδυση σε χρήμα είναι πολύ μικρή,κάτι που κάνει και το κόστος της ενδεχόμενης αποτυχίας μικρότερο. Σε πρώτη φάση τουλάχιστον έχει πιο πολλή αξία να επενδύσεις σε χρόνο και εργασία παρά σε χρήμα» λέει ο κ. Γεώργιος Χατζηγεωργίου , ο οποίος το 2005 δημιούργησε την ιστοσελίδα skroutz.gr, μία από τις πρώτες και πιο επιτυχημένες διαδικτυακές επιχειρήσεις, η οποία ξεκίνησε από ένα... δωμάτιο και σήμερα απασχολεί περισσότερα από 20 άτομα. «Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Ιnternet» συνεχίζει ο κ. Χατζηγεωργίου «έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν από την αρχή να στοχεύσουν στην αγορά του εξωτερικού, κάτι σημαντικό σε εποχές έλλειψης ανταγωνιστικότητας και ρευστότητας». Ελληνες που δημιούργησαν επιτυχημένες διαδικτυακές επιχειρήσεις μιλούν στο «Βήμα της Κυριακής» για τον γοητευτικό κόσμο του επιχειρείν online και τις δυνατότητες που αυτός προσφέρει εν μέσω κρίσης.
13. Λιοτρίβι μέσω Facebook

Συνειδητά εκτός δικτύου σουπερμάρκετ παραμένει και ο 32χρονος κ.Λευτέρης Ξανθάκης, ο οποίος έτσι καταφέρνει να κρατάει χαμηλά τις τιμές και να πουλάει απευθείας το λάδι του στους καταναλωτές.
Καλλιεργεί ελαιόδεντρα στη Λακωνία τα τελευταία τέσσερα χρόνια και με 7.000 ρίζες ενταγμένες στη βιολογική γεωργία, ένα ελαιοτριβείο και ένα τυποποιητήριο ελέγχει τη διαδικασία από την αρχή ως το τέλος της παραγωγικής διαδικασίας.
Πριν από έναν χρόνο δημιούργησε διαδικτυακό τόπο πώλησης των προϊόντων του (olivestate.gr).«Δεν αρκεί μια ιστοσελίδα.Χρειάζεται συνεχές κυνήγι. Να φέρεις τον πελάτη στην ιστοσελίδα, να τη δει, να του αρέσει και να αγοράσει.Εγώ το προσπάθησα μέσω διαφημίσεων στο Google,αλλά και μέσω του Facebook. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον μήνα που το κυνήγησα στο Facebook “κέρδισα” 35 νέους πελάτες σε σύνολο 150 πελατών.Είναι το καλύτερο “value for money” που έχω κάνει μέχρι στιγμής.Περίπου το 20% των συνολικών πωλήσεων ελαιολάδου ήταν από το Διαδίκτυο.Το Ιnternet μπορεί να βοηθήσει. Είναι μια δίοδος, αλλά δεν αρκεί. Εγώ ακόμη και στους πελάτες που αγοράζουν μέσω Διαδικτύουπαραδίδω τα προϊόντα ο ίδιος στην πόρτα τους. Με ενδιαφέρει η προσωπική επαφή».
14. Από το χωράφι στο τραπέζι με κούριερ
Οσο αυξάνεται το ενδιαφέρον των καταναλωτών για βιολογικά ή οικολογικά προϊόντα τόσο πληθαίνουν και όσοι πωλούν την «πράσινη» πραμάτεια τους μέσω Διαδικτύου.Αν και η οικονομική κρίση βαθαίνει,το...πράσινο επιχειρείν ανθεί στον παγκόσμιο ιστό.
Απαιτεί όμως και αυτό «κυνήγι»,όπως κάθε άλλη εμπορική δραστηριότητα, όπως λένε όσοι έχουν εμπλακεί στις ιντερνετικές πωλήσεις.Επιχειρηματίες και παραγωγοί έχουν βρει τα τελευταία χρόνια μια επικοινωνιακή δίοδο για να προσεγγίσουν τον καταναλωτή χωρίς μεσάζοντες και επιπλέον επιβαρύνσεις.
Ο 38χρονος κ.Ευάγγελος Καραβίτης προωθεί κάθε χρόνο τέτοια εποχή μέσω ιστοσελίδας (www.kerasishop.gr) τα βαθυκόκκινα κεράσια που παράγει στην Πέλλα.Κάθε μέρα από τα δέντρα του στους πρόποδες του όρους Βόρας (Καϊμακτσαλάν) και στις όχθες της λίμνης Βεγορίτιδας συλλέγει τα «τραγανά» και τα «μπακιρτζέικα» και την επομένη με ταχυμεταφορά φθάνουν στο τραπέζι του καταναλωτή.Οπως λέει ο ίδιος,20%-25% της παραγωγής του διατίθεται από το Διαδίκτυο.Η εφετινή συγκομιδή έχει καθυστερήσει εξαιτίας του καιρού και ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα.
«Κάθε πρωί εγώ και η οικογένειά μου μαζεύουμε τα κεράσια,τα διαλέγουμε, πετάμε τα χαλασμένα, τα συσκευάζουμε και με κούριερ “αναχωρούν” για τον προορισμό τους.Την επομένη το πρωί βρίσκονται στην πόρτα του καταναλωτή. Ακόμη και στα νησιά στέλνω, αλλά εκεί καθυστερούν κάποιες ώρες λόγω της συγκοινωνίας» αναφέρει. Πέρυσι, το διάστημα από τις αρχές Ιουνίου ως τα μέσα Ιουλίου,ο διαδικτυακός τόπος των...κερασιών «έφερε» στον κ. Καραβίτη 400 πελάτες.«Ενας φίλος μου έστησε την ιστοσελίδα πριν από τρία χρόνια και τη χειρίζομαι εγώ.Ηρθα σε επαφή με καταναλωτές,αλλά κυρίως με εμπόρους από την Αθήνα, τη Ρόδο,την Κρήτη,χωρίς μεσάζοντες.Ετσι απέφυγα τον σκόπελο των σουπερμάρκετ»επισημαίνει ο αγρότης από την Πέλλα.
ΠΗΓΗ: tovima.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button