Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

«Άντε βρε βλάκα που θα μου πεις εμένα

Έβρισε τον αστυνομικό της Βουλής

«Άντε βρε βλάκα που θα μου πεις εμένα δεν περνάω», φέρεται να είπε στον αξιωματικό υπηρεσίας ένας πρώην υπάλληλος της Βουλής, όταν ο αστυνομικός του ζήτησε να βάλει την τσάντα του στον ειδικό μηχάνημα για τον απαραίτητο έλεγχο.

Από κει και πέρα η συζήτησε πήρε… άγρια τροπή και ο καυγάς ήταν μεγάλος, με τις φωνές να ακούγονται μέχρι και στο απέναντι πεζοδρόμιο όπου βρίσκεται το Υπουργείο Εξωτερικών. Η βουή των αυτοκινήτων δεν στάθηκε ικανή να πνίξει τα ουρλιαχτά των εμπλεκομένων στη φασαρία.

«Ποιον είπες βλάκα, βρε;» ανταπόδωσε σε έντονο ύφος ο αξιωματικός υπηρεσίας και οι δύο άντρες ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο.


Επί δέκα λεπτά τα… γαλλικά πήγαιναν σύννεφο και μόνο με την επέμβαση των ψυχραιμότερων απεφεύχθησαν τα χειρότερα.

Να σημειωθεί ότι οι πρώην υπάλληλοι της Βουλής έχουν κάρτα εισόδου γιατί πολλές φορές έρχονται για να πάνε στο γιατρό του Κοινοβουλίου. Όμως, όλοι είναι υποχρεωμένοι να περάσουν τα πράγματά τους από το ειδικό μηχάνημα. Κι όταν αυτό γίνεται καθημερινά, φέρνει σε κάποιους εκνευρισμό.

«Εγώ με τη στολή ήρθα και μου έκαναν απερίγραπτο έλεγχο και από τότε αποφεύγω να έρχομαι στη Βουλή» είπε ένας αστυνομικός που υπηρέτησε ένα φεγγάρι στο «ναό της δημοκρατίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger