Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Σουλειμάν ο Μεγαλοπρεπής: Δείτε όλα τα επεισόδια με ελληνικούς υπότιτλους


Σουλειμάν ο Μεγαλοπρεπής: Δείτε όλα τα επεισόδια με ελληνικούς υπότιτλους - ΒΙΝΤΕΟ youtube

Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής. Μια Τουρκική σειρά που δίχασε τους τηλεθεατές την γειτονικής μας χώρας. Μια σειρά με έντονο πάθος, ίντριγκες και μίση, αιματοχυσίες και μάχες.

Μια ιστορική σειρά αφιερωμένη στον Σουλεϊμάν, Οθωμανό αυτοκράτορα που σε ταξίδι του στην Κωνσταντινούπολη γνώρισε και ερωτεύτηκε παράφορα την Ορθόδοξη Αλεξάνδρα παρόλο που αυτός είχε σύζυγο και παιδί. Πόσο θα αντέξει ο έρωτας τους; Μια σειρά με εντυπωσιακά σκηνικά και κοστούμια. Οι ερμηνείες εντυπωσιάζουν. Πρωταγωνιστούν: Halit Ergenc, Maryem Uzerli, Nebahat Cenhre.

Προβολή: ANT1

Όλα τα επεισόδια χωρίς Ελληνικούς υπότιτλους
01-02 | 03-04 | 05-06 | 07-08 | 09-10 | 11-12 | 13-14 | 15-16 | 17-18 | 19-20 | 21-22 | 23-24 |
25-26 | 27-28 | 29-30 | 31-32 | 33-34 | 35-36 | 37-38 | 39-40 | 41-42 | 43-44 | 45-46 | 47-48 |
49-50 | 51-52 | 53-54 | 55-56 | 57-58 | 59-60 | 61-62 | 63-64 | 65-66 | 67-68 | 69-70 | 71-72 |
73-74 | 75-76 | 77-78 | 79-80 | 81-82 | 83-84 | 85-86 | 87-88 | 89-90 | 91-92 | 93-94 | 95-96 |
97-98 | 99-100 | 101-102 | 103-104 105-106 | 107-108 | 109-110 | 111-112 | 113-114 | 115-116 | 117-118 | 119-120 121-122 | 123-124 | 125-126 | 127-128 | 129-130 | 131-132 | 133-134


Προβολή: ΑΝΤ1
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |
62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 |
81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 |
106 |107 |108 | 

1 σχόλιο:

Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα.Γράψτε την άποψη σας με κόσμιο τρόπο.Δυστυχώς κάποιοι σε ψηλά γραφεία ενοχλούνται ιδιαιτέρως που δίνουμε σε όλους την δυνατότητα σχολιασμού στα γεγονότα και τις εξελίξεις.
Τις αναρτήσεις και τα σχόλια τα διαβάζουν στα πολιτικά γραφεία.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε εύστοχα και έξυπνα,την ελευθερία λόγου που σας παρέχει το παρών μπλογκ,χωρίς ύβρεις και χωρίς χαρακτηρισμούς.
ΥΓ....Παρακαλώ μην γράφετε σχόλια με greeklish,είναι κουραστικό για όσους θέλουν να διαβάσουν το σχόλιο σας και για μένα,γιατί τα πιο πολλά πάνε αυτόματα στα ανεπιθύμητα και πρέπει να τα επαναφέρω.