Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Επιχείρηση διάσωσης σε αλιευτικό νότια της Κρήτης


Επιχείρηση διάσωσης πέντε ψαράδων, πραγματοποιήθηκε το πρωί στο... Λιβυκό πέλαγος σε απόσταση 75 ναυτικών μιλίων από...
την Παλαιόχωρα Χανίων.

Οι πέντε αλιείς, τέσσερεις Ισπανοί και ένας Κουβανός, αποτελούσαν το πλήρωμα αλιευτικού σκάφους με σημαία Αλγερίας στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στις 7 το πρωί.

Το πλήρωμα το σκάφους αφού δεν κατάφερε να θέσει υπο έλεγχο την πυρκαγιά εξέπεμψε σήμα κινδύνου.

Από τον θάλαμο επιχειρήσεων του ΥΕΝ ενημερώθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων και δόθηκε εντολή να σπεύσει στο σημείο το πλωτό σκάφος 608 του Λιμενικού Σώματος που βρίσκεται στην Παλαιόχωρα.

Στο μεταξύ το σήμα κινδύνου έλαβαν και άλλα παραπλέοντα σκάφη, τα οποία πήγαν στο σημείο, αλλά στο μεταξύ η πυρκαγιά στο αλιευτικό είχε επεκταθεί με αποτέλεσμα το σκάφος να βυθιστεί.

Όμως οι πέντε αλιείς είχαν προλάβει να επιβιβαστούν σε φορτηγό πλοίο που ήταν κοντά και στην συνέχεια μετεπιβιβάστηκαν στο σκάφος του Λιμενικού Σώματος, το οποίο τους μετέφερε στην Παλαιόχωρα σώους και αβλαβείς.

Και οι πέντε διεκομίσθησαν στο Κέντρο Υγείας Κανδάνου για έναν απλό έλεγχο της υγείας τους.

Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Επιχείρηση διάσωσης σε αλιευτικό νότια της Κρήτης http://24wro.blogspot.com/2012/02/blog-post_4977.html#ixzz1mxDH5PQ9

ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟ

ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΤΟ 5ο ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ZERO GEOGRAPHIC
http://www.mediafire.com/?7b3myflzw9l4vgm

ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟ
 
«Όποτε οι άλλοι συμφωνούν μαζί μου, αισθάνομαι ότι δεν πρέπει να έχω δίκιο.», Όσκαρ  Ουάιλντ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Οι διανοούμενοι υπήρξαν ανέκαθεν οι στυλοβάτες του συστήματος. Αυτοί που του έδιναν την ηθική και επιστημονική δικαίωση (κλασσικό παράδειγμα για την εποχή του υπήρξε  ο Χέγκελ). Υπήρξαν όμως και πολλοί διανοούμενοι  (επιστήμονες, φιλόσοφοι, συγγραφείς κλπ)   που υποστήριξαν τον αναρχισμό με λόγια και με πράξεις  χωρίς να ταυτιστούν απόλυτα μαζί του ή με τις επικρατούσες τάσεις του. Η επιρροή αυτών των επαναστατών υπήρξε  σημαντική. Σήμερα δεν έχουν όμως  το στάτους  επαναστατών όπως π.χ. ο Μπακούνιν και ο Μαλατέστα.  Αυτό γίνεται   πιστεύω για  δύο βασικούς λόγους. Πρώτον πολλοί  απ’ αυτούς  τους διανοούμενους  είχαν σημαντική συνεισφορά (επιστημονική, καλλιτεχνική και  ανθρωπιστική) στην πορεία του δυτικού πολιτισμού και  έτσι  η αστική προπαγάνδα  αποκρύβει τη δράση που εκείνοι  είχαν   σαν αναρχικοί  και επαναστάτες. Ότι δεν κολλάει με την κυρίαρχη  εικόνα της εξουσίας  πρέπει να σβηστεί .’Ένα γενικό και  διαχρονικό παράδειγμα αποτελεί  το πώς πολλές φορές  το underground του χθες γίνεται η αναγνωρισμένη και καθαγιασμένη τέχνη του σήμερα (συχνά  δεν αναφέρονται  καν οι underground ή  και αναρχικές  ρίζες κάποιας καλλιτεχνικής τάσης που έγινε με το χρόνο κυρίαρχη).
Δεύτερον, μία μερίδα αναρχικών, λόγω άγνοιας ή στενότητας σκέψης (ειδικά σε ζητήματα πολιτικής καθαρότητας), θεωρούν λανθασμένα ότι αναρχισμός αποτελεί ένα συγκεκριμένο και απόλυτο κίνημα. Ότι μόνο συγκεκριμένοι διανοητές πρέπει να διαβαστούν, ενώ άλλοι δεν αξίζουν κλπ. Έτσι όμως καταλήγουν να πιστεύουν σε ένα δόγμα. Μοιραία το ενδιαφέρων στη μελέτη έχουν μονοπωλήσει συγκεκριμένοι μεγάλοι διανοητές και επαναστάτες όπως ο Μπακούνιν, ο Κροπότκιν και ο Στίρνερ.
 Ο αναρχισμός όμως δεν αποτελεί ένα συνεκτικό και μονολιθικό κοινωνικό κίνημα. Η δύναμη του αναρχισμού βρίσκεται στην αιρετική του δύναμη. Θα  παρουσιάσουμε  στη συνέχεια κάποιους διανοητές που παρά τα αναρχικά τους πιστεύω, μείνανε σχετικά παραγκωνισμένοι μέσα στην ιστορία του αναρχισμού και αποτελούν  αιρετικούς διανοουμένους που δε συμβιβάστηκαν με την εξουσία, όπως έκανε η πλειοψηφία των «ανθρώπων των γραμμάτων».

ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ
Ένα πρώτο παράδειγμα είναι ο  Ότο Γκρος (1877-1920) που ήταν ένας Αυστριακός ψυχαναλυτής. Αρχικά ήταν μαθητής του Σίγκμουντ Φρόιντ και αργότερα έγινε αναρχικός και εντάχθηκε στην ουτοπική κοινότητα Ascona. Ο Γκρος επηρέασε τους ντανταιστές. Σε επιστημονικό όμως επίπεδο, οι απόψεις του εξοστρακίστηκαν από το ψυχαναλυτικό κίνημα και δεν έχει  συμπεριληφθεί στην ιστορία της ψυχανάλυσης. Βέβαια ο Γκρος ήταν πρωτοπόρος της σεξουαλικής απελευθέρωσης  και της  αντι-ψυχιατρικής. Βασικά ο  Γκρος  απόρριψε  την άποψη του Φρόυντ ότι η ψυχολογική καταπίεση  των ενστίκτων έχει  θετικές συνέπειες (καθώς  σύμφωνα με τον Φρόυντ συνεισφέρει  στην πρόοδο  του πολιτισμού). Επηρέασε πολύ τον Carl  Jung. Γενικά πέρα από τον γεωγράφο Κροπότκιν και τον Τσόμσκι, ελάχιστοι αναρχικοί λόγω της  αντικομφορμιστικής  τους στάση, αναγνωρίζονται από την επιστημονική κοινότητα ακόμα και αν η συνεισφορά τους υπήρξε μεγάλη. Ο Γκρος πέθανε από πείνα το 1920. Στην πρόσφατη ταινία του Κρονεμπέργκ  «A dangerous method»  όπου παρουσιάζεται σαν ενδιαφέρων ανατρεπτική προσωπικότητα, δεν αναφέρεται ότι υπήρξε αναρχικός…
Για τον Οσκαρ Ουάλντ πολλά είναι γνωστά. Παραδόξως οι αναρχικές του τάσεις αποσιωπούνται. Τον  θυμούνται σήμερα σαν μεγάλο συγγραφέα και πρωτοπόρο στη σεξουαλική απελευθέρωση. Η ομοφυλοφιλία του προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση στην εποχή του. Ο Ουάιλντ συνδέθηκε με τον ποιητή Λόρδο Άλφρεντ Ντάγκλας. Πατέρας του  ήταν ένας Μαρκήσιος, τον οποίο ο Ουάιλντ μήνυσε μετά από προσωπικές επιθέσεις του μαρκήσιου. Η πράξη του Ουάιλντ στράφηκε τελικά εναντίον του, καθώς βρέθηκε ο ίδιος κατηγορούμενος για ομοφυλοφιλία. Καταδικάστηκε σε καταναγκαστικά έργα δύο ετών. Η περίοδος της φυλάκισης επέδρασε στην υγεία του Όσκαρ Ουάιλντ, ο οποίος μετά την αποφυλάκισή πέρασε τα τελευταία χρόνια της ζωής του απομονωμένος. Οι εμπειρίες του στη φυλακή καταγράφτηκαν στο συγκλονιστικό ποίημα «Η Μπαλάντα της φυλακής του Ρήντιγκ».
 «Μες στη φυλακή του Ρήντινγκ, κοντά στη πόλη, είν' ένας ατιμασμένος τάφος. Μες σ'  αυτόν κείτεται ένας άνθρωπος που η άγρια φλόγα τονε λυώνει, τυλιγμένος σ' ένα σεντόνι που 'χε το χρώμα της φωτιάς κι ο τάφος του δεν έχει λουλούδια, μήτε κι όνομα. Εκεί ας κοιμάται ως τη μέρα που ο Χριστός θα καλέσει τους νεκρούς από τους τάφους να ξυπνήσουνε. Δεν οφελούνε σ' αυτόνε στεναγμοί, σπαραγμός και δάκρια. Ο άνθρωπος είχε σκοτώσει ό,τι αγαπούσε κι έπρεπε να πεθάνει. Και καθένας σκοτώνει ό,τι αγαπά κι όλοι ας ξέρουμε πως ο νέος σκοτώνει με τα μάτια γεμάτα μίσος, άλλοι με χαϊδευτικά λόγια, ο δειλός μ' ένα φιλί κι ο αντρείος με το σπαθί.»
Στο «Η ψυχή του ατόμου κάτω από το σοσιαλισμό » (1891) ο Όσκαρ Ουάιλντ αναπτύσσει  τις αναρχικές του απόψεις. Στον καπιταλισμό οι άνθρωποι είναι  δυστυχισμένοι. Ο αλτρουισμός δε βοηθά γιατί δεν χτυπά την αιτία του προβλήματος: την άνιση κατανομή του πλούτου. Ο ελευθεριακός σοσιαλισμός αντίθετα θα επιτρέψει σε όλους να αναπτύξουν τα χαρίσματα της ψυχής τους (καθώς  ο αγώνας για τα προς  το  ζην  και ο μόχθος καταστρέφουν τις  πιο θετικές πνευματικές δυνάμεις του ανθρώπου) και έτσι να φτάσουν μέσα από το σοσιαλισμό σε ένα υγιή ατομικισμό. Τι είναι όμως αυτός ο ατομικισμός κατά τον Όσκαρ Ουάιλντ? Για τον Ουάιλντ  λοιπόν ο  ελευθεριακός σοσιαλισμός θα επιτρέψει στο άτομο να πραγματωθεί σαν καλλιτέχνης. Στην τέχνη βρίσκεται η κορύφωση της ανθρώπινης ζωής. Η τέχνη είναι ατομικισμός σύμφωνα με τον Ουάιλντ.  Στο «Βέρα η μηδενίστρια» ο Ουάιλντ περιγράφει τον αγώνα των ρώσων μηδενιστών ενάντια στην τυραννία. Τέλος τον  ρόλο που  έπαιξαν οι πολιτικές του απόψεις (εκτός από τις ερωτικές του προτιμήσεις) στην καταδίκη του, είναι κάτι που δε γνωρίζω και μάλλον δε θα το μάθουμε ποτέ. Σίγουρα όμως με κάνει να αναρωτηθώ η υπόθεση του τι θα γινόταν αν στη θέση του Ουάιλντ βρίσκονταν κατηγορούμενος κάποιος φιλοβασιλικός και φιλοκαθεστωτικός  δανδής.
Τον Τολστόι στις μέρες μας το θυμούνται σαν μεγάλο συγγραφέα. Ήταν όμως από τους βασικούς εμπνευστές του κινήματος των Αναρχοχριστιανών. Το έργο του Λέοντα Τολστόι «Η βασιλεία του Θεού είναι μέσα σας» είναι ένα βασικό έργο στην κατανόηση του αναρχοχριστιανισμού. Ο αναρχοχριστιανισμός του Τολστόι είναι πιο κοντά στον αναρχοκομμουνισμού του Κροπότκιν, αν και είναι πασιφιστικός. Ο Γκάντι επηρεάστηκε πολύ από τον Τολστόι οπότε αν και έμμεσα ο αναρχοχριστιανισμός επηρέασε τις μεγάλες πολιτικές εξελίξεις στην Ινδία. Ο Ντοστογιέφσκι, ένας άλλος μεγάλος ρώσος συγγραφέας, στην αρχή της  ζωής του υπήρξε ουτοπικός σοσιαλιστής. Συνελήφθηκε  από τον τσαρική αστυνομία και υπέστη απίστευτα βασανιστήρια. Μάλιστα  έζησε και μια εικονική εκτέλεση . Στη συνέχεια της ζωής του έγινε υποστηρικτής του Τσάρου!
Ο Καρυωτάκης δεν υπήρξε αναρχικός αν και μετάφρασε ποίηση αναρχικών (και αυτό για τη συγκεκριμένη εποχή  λέει πολλά). Η εικόνα του καταθλιπτικού και απολίτικου καλλιτέχνη αποτελεί σαφής ιστορική  παραχάραξη. Μια παραχάραξη που έπραξε η αστική τάξη σε ένα από τους μεγαλύτερους επικριτές της. Ο πεσιμισμός της ποίησης του  ήταν κοινωνικός πεσιμισμός. Είχε επίσης  χιουμοριστική πλευρά καθώς  έβγαζε σατιρική εφημερίδα κι έγραψε επιθεωρήσεις. Στηλίτευσε ανελέητα  την εξουσία. Είχε υποστεί άπειρες  διώξεις από τους προϊσταμένους του στη δημόσια διοίκηση. Υπήρξε συνδικαλιστής και  δεν συνδιαλέχτηκε με την κεντρική εξουσία, γι' αυτό και μετατέθηκε στην Πάτρα και τέλος  στην  Πρέβεζα, όπου αυτοκτόνησε. Ο Καρυωτάκης μάλλον αυτοκτόνησε όχι γιατί ήταν καταθλιπτικός  αλλά  για να αποφύγει να νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική, καθώς έτσι θεράπευαν τότε τη σύφιλη  την οποία ο Καρυωτάκης είχε κολλήσει νεότερος. Είχε έντονα κριτική ματιά και υποστήριζε πάντα προοδευτικές απόψεις (είχε προασπιστεί μάλιστα σθεναρά τους πρόσφυγες της μικρασιατικής καταστροφής). Πολλά κείμενα του Καρυωτάκη ήταν πολιτικά ρεπορτάζ.
  «Βέβαια. Έπρεπε να σκύψω μπροστά στον ένα και, χαϊδεύοντας ηδονικά το μαύρο σεβιότ – παφ, παφ, παφ -, “έχετε λίγη σκόνη” να ειπώ “κύριε Άλφα”. Ύστερα έπρεπε να περιμένω στη γωνία, κι όταν αντίκριζα την κοιλιά του άλλου, αφού θα’χα επί τόσα χρόνια παρακολουθήσει τα αισθήματα και το σφυγμό της, να σκύψω άλλη μια φορά και να ψιθυρίσω εμπιστευτικά : “Αχ, αυτός ο Άλφα, κύριε Βήτα”… Έπρεπε να σκύψω, να σκύψω, να σκύψω. Τόσο που η μύτη μου να ενωθεί με τη φτέρνα μου. Έτσι βολικά κουλουριασμένος, να κυλώ και να φθάσω. Κανάγιες !Το ψωμί της εξορίας με τρέφει. Κουρούνες χτυπούν τα τζάμια της κάμαράς μου. Σε βασανισμένα στήθη χωρικών βλέπω να δυναμώνει  η πνοή που θα σας σαρώσει.»
Ο Φραντς Κάφκα που στις μέρες μας αποτελεί κάτι σαν εθνικό προϊόν και σύμβολο της Τσεχίας, υπήρξε αντιεξουσιαστής με τον τρόπο του. Για τον Κάφκα έχουν πει ότι υπήρξε αρνητικός αναρχικός με την έννοια ότι έβλεπε τη φρίκη της κρατικού ολοκληρωτισμού και έγραψε γι’αυτήν  αλλά δεν υπήρξε επαναστάτης της δράσης. Σίγουρα είχε διαβάσει Κροπότκιν και είχε παρευρεθεί σε κάποιες ομιλίες αναρχικών στη Πράγα.
Ο Αλμπέρ Καμύ είναι γνωστός υπαρξιστής συγγραφέας συνεχιστής και μαθητής του Κάφκα. Υπήρξε επίσης στηλιτευτής του ολοκληρωτισμού και ανθρωπιστής. Ο  Καμύ στο κλασσικό του έργο «Ο εξεγερμένος άνθρωπος»,  υπήρξε  θετικός απέναντι  στο αναρχικό κίνημα χωρίς να ασπάζεται απόλυτα τον αναρχισμό. Πρέσβευε ότι η βία των επαναστατών πρέπει να είναι αμυντική και ποτέ εκδικητική. Δικαιοσύνη και δημοκρατία πρέπει να πηγαίνουν μαζί αλλιώς η επανάσταση είναι καταδικασμένη. Πίστευε στην ηθική ανωτερότητα της  δημοκρατίας που θα βασίζεται στην εργατική και κοινωνική αυτοδιαχείριση.
Ο Όργουελ που έγραψε ένα από τα πιο σημαντικά βιβλία του προηγούμενο αιώνα  το «1984», είχε επηρεαστεί από τον αναρχισμό και μάλιστα στο «Πεθαίνοντας στην Καταλονία» υποστήριξε τους αναρχικούς στην αιματηρή τους κόντρα με το ισπανικό κουμουνιστικό κόμμα στη διάρκεια του ισπανικού εμφυλίου. Ο ίδιος είχε υπηρετήσει στις γραμμές του φιλοτροτσκιστικού Poum  που πολεμούσε μαζί στα χαρακώματα με τους αναρχικούς πολιτοφύλακες. Δήλωνε με μια δόση αυτοσαρκασμού (?) ότι πολιτικά ήταν ένας αναρχικός τόρης.


ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Ο καλλιτεχνικός αναρχισμός του Ουάιλντ και ο αναρχοχριστιανισμός του Τολστόι δε θα μπορούσαν να έχουν μέλλον στο βάρβαρο 20ο  αι. Πόσο μάλλον στον 21ο αι. Ο αρνητικός αναρχισμός του Κάφκα δεν έχει πολλά να προσφέρει πια. Το θέμα δεν είναι να μελετήσουμε τον ολοκληρωτισμό αλλά πώς να τον αλλάξουμε. Αυτό δε σημαίνει ότι αμφισβητούμε τη συνεισφορά των παραπάνω επαναστατών διανοούμενων. Το αντίθετο. Η αλήθεια είναι ότι πράξανε ότι μπορούσαν για να αντιπαλέψουν  την αστική μιζέρια και το ψέμα (αν και αυτό δε φτάνει πάντα για να αλλάξει ο κόσμος). Κοινό τους γνώρισμα υπήρξε η ασυμβίβαστη  τους  πίστη στην ανατροπή. Η αστική κοινωνία έκανε αρχικά τα πάντα για να τους εκμηδενίσει. Και μετά, τα πάντα για να τους αφομοιώσει (συνήθως  μετά  θάνατον). Κάπου είχα διαβάσει ότι ναι μεν βάλανε τον Καρυωτάκη στα σχολικά βιβλία, αλλά τα ποιήματα του μοιάζουν να ασφυκτιούν εκεί. Θέλουν να δραπετεύσουν, οι συγκεκριμένες σελίδες που περιέχουν τα ποιήματα του, φαίνονται σαν να θέλουν να πετάξουν μακριά.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΞΗΡΟΥΧΑΚΗΣ
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1380288 

τέρμα η ανοχή στην παρόν δημοτική αρχή Σκοπέλου


τέρμα η ανοχή στην  παρόν δημοτική αρχή Σκοπέλου από όλους τους συνδυασμούς σήμερα! αφού και ο Γιάννης δεν ψηφίζει κάποιες απόφασις και ο Χρηστος  και ο Μανόλης εμείς θελουμε να πούμε ένα μπράβο και να τονίσουμε ότι έτσι πρέπει να λειτουργούν ολοι με έλεγχο για της δαπάνες και κριτικη στης αποφάσεις που παίρνουν

89.700 ευρώ θα δώσουμε για έκθεσης ο Δήμος Σκοπέλου


πολλά τα λεφτά ρεεεεεεεεε

Σκόπελος να είστε συντονισμένη στο skopelosnews


διότι έχουμε πολλά να πούμε για το σημερινό δημοτικό συμβούλιο στην Σκόπελο και τα πολλά που μάθαμε ....

Θεσσαλονίκη: Εισαγγελική έρευνα μετά τη νέα κατάληψη του Δ.Σ.

Επείγουσα προκαταρκτική εξέταση παρήγγειλε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, μετά τη νέα κατάληψη στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου του δήμου που πραγματοποίησαν συμβασιούχοι εργαζόμενοι στον Τομέα Καθαριότητας.

Επρόκειτο για την τρίτη κατά σειρά κατάληψη της αίθουσας που είχε ως αποτέλεσμα να διακοπούν εκ νέου οι εργασίες της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου.

Την διενέργεια της προκαταρκτικής, με τον χαρακτηρισμό του κατ’ επείγοντος, παρήγγειλε η εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, Ιωάννα Κατσή, ύστερα από σχετική έγγραφη ενημέρωση για τη νεότερη αυτή εξέλιξη που τής παρέσχε ο δήμος Θεσσαλονίκης.

Η έρευνα ανατέθηκε στο αρμόδιο Αστυνομικό Τμήμα και το αδίκημα που θα διερευνηθεί είναι αυτό της διατάραξης οικιακής ειρήνης δημόσιας υπηρεσίας.

Να σημειωθεί ότι οι συμβασιούχοι ζητούν από τη διοίκηση του δήμου να τους δοθούν οι απαραίτητες διαβεβαιώσεις ότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, ώστε να μπορέσουν στη συνέχεια να διεκδικήσουν, μέσω της δικαστικής οδού, την επιστροφή τους στις θέσεις εργασίας.

Α. Τσίπρας: "Κάποιοι Έλληνες δεν είναι τόσο Έλληνες"

"Μπορεί οι ευρωπαίοι να λένε ότι είμαστε όλοι Έλληνες, αλλά μάλλον κάποιοι Έλληνες δεν είναι και τόσο Έλληνες. Αυτοί που μας κυβερνούν", δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας ενόψει των αποψινών αποφάσεων του Γιουρογκρούπ.

Ο κ. Τσίπρας είπε ακόμη ότι τα επιχειρήματα του Γερμανού υπουργού Οικονομικών Β. Σόιμπλε, που μέσα από συνεντεύξεις ασκεί έντονη κριτική και επιτίθεται στους Έλληνες δεν είναι καινούργια, καθώς όλο το προηγούμενο διάστημα τα ακούγαμε από τον κ. Παπαδήμο, τον κ. Βενιζέλο, τον κ. Παπανδρέου και τον κ. Σαμαρά.

"Αφού λοιπόν οι εταίροι και οι πιστωτές διασφαλίστηκαν έναντι πιθανής χρεοκοπίας της Ελλάδας οικονομικά αλλά και νομικά, σήμερα με την απόφαση τους οργανώνουν τη χρεοκοπία με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε το όλο βάρος  να πέσει στον ελληνικό λαό, στην ελληνική κοινωνία και οι ίδιοι μαζί με τους τραπεζίτες να διασωθούν", πρόσθεσε ο κ. Τσίπρας.

Aγκινάρα σπορά φύτεμα καλλιέργεια

Cynara scolymus. Οικογένεια: Σύνθετα-Compositae

Η αγκινάρα είναι εντυπωσιακή! Για τη γεύση της μπορούμε να συζητήσουμε, αλλά για την εμφάνιση, όχι. Μπορεί να «σταθεί» με επιτυχία τόσο στον «καλλωπιστικό» τομέα ενός κήπου όσο και στο λαχανόκηπο.
Εξάλλου, αντίθετα με τα περισσότερα λαχανικά, είναι πολυετές φυτό. Ανθίζει όμως και παράγει καρπούς και σπόρους από το πρώτο έτος της ζωής του. Το εδώδιμο τμήμα της αγκινάρας είναι οι ανθοκεφαλές, τα λουλούδια της • δηλαδή τα οποία τα συγκομίζουμε πολύ πριν ωριμάσουν.
Πρόκειται για μεσογειακό φυτό και εκτός από τις καλλιεργούμενες ποικιλίες υπάρχει και η «άγρια» αγκινάρα, Cynara cardunculus, που έχει όμορφα γκρι, μεγάλα φύλλα και είναι ιδιαίτερα νόστιμη.
Δεν έχει σημασία το ότι η αγκινάρα είναι λαχανικό, με τέτοια λουλούδια μπορεί να συμμετέχει και σε κήπο με καλλωπιστικά.

Πως αναπτύσσεται η αγκινάρα
Ειδικά για την αγκινάρα θα σταθούμε λίγο στον τρόπο που αναπτύσσεται, επειδή αυτή η γνώση θα σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα τις ανάγκες της και τον τρόπο πολλαπλασιασμού της.
Αρχικά το φυτό αναπτύσσεται βλαστικά. Ο σχηματισμός των πρώτων 6-10 φύλλων καθώς και η έκθεση του φυτού σε χαμηλές θερμοκρασίες δίνουν το έναυσμα για τη δημιουργία της πρώτης εδώδιμης ανθοκεφαλής στην κορυφή του κοντού κεντρικού βλαστού. Αφού σχηματιστεί αυτή η πρώτη ανθοκεφαλή, ο βλαστός διακλαδίζεται και στην κορυφή καθεμιάς από τις διακλαδώσεις αυτές σχηματίζονται νέες ανθοκεφαλές, μικρότερες όμως σε μέγεθος από την αρχική. Συνήθως, οι ανθοκεφαλές που σχηματίζονται είναι 5-10, οπότε το συνολικό ύψος του φυτού φτάνει τα 1 -2 μ. Αν το φυτό αφεθεί να αναπτυχθεί ελεύθερα, οι ανθοκεφαλές ωριμάζουν, καρπίζουν και σποροποιούν.
Το καλοκαίρι το υπέργειο μέρος του φυτού ξεραίνεται, αλλά το υπόγειο παραμένει ζωντανό. Συγκεκριμένα, στη βάση του κεντρικού βλαστού, κάτω από την επιφάνεια του εδάφους, υπάρχουν 10-20 βλαστοφόροι οφθαλμοί που βρίσκονται σε λήθαργο. Με τις πρώτες βροχές του φθινοπώρου αρκετοί απ'αυτούς βγαίνουν από το λήθαργο και δίνουν ο καθένας από ένα νεαρό βλαστό (παραφυάδα). Οι παραφυάδες αυτές δημιουργούν νέα φυτά αγκινάρας κ.ο.κ.
φυτό αγκινάρας στο οποίο διακρίνονται οι διακλαδισμένοι βλαστοί με τις ανθοκεφαλές στις κορυφές τους. Το κεντρικό ανώριμο άνθος είναι έτοιμο για συγκομιδή. Τα πλάγια θα συγκομισθούν λίγες μέρες αργότερα.



Τα τρία στάδια της ανάπτυξης της ανθοκεφαλής της αγκινάρας από πάνω προς τα κάτω: 


  ανώριμη και κατάλληλη για συγκομιδή







σε φάση πλήρους άνθησης







υπερώριμη






Απαιτήσεις
Οι αγκινάρες ευδοκιμούν σε περιοχές με μέτριες θερμοκρασίες και ήπιο χειμώνα, αφού δεν είναι καθόλου ανθεκτικές στον παγετό. Οι κατάλληλες θερμοκρασίες για την ανάπτυξη τρυφερών ανθοκεφαλών είναι 15-20 °C. Σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες αυτές αναπτύσσονται γρήγορα και σκληραίνουν, οπότε χάνουν τη νοστιμιά τους, ενώ σε χαμηλότερες νεκρώνονται και μαυρίζουν.
Η αγκινάρα έχει βαθύ ριζικό σύστημα το οποίο αναπτύσσεται ανεμπόδιστα κυρίως σε εδάφη αμμοπηλώδη ή αργιλοπηλώδη, γόνιμα και με καλή στράγγιση. Η προσθήκη καλά χωνεμένης κοπριάς ωφελεί πολύ την ανάπτυξη των φυτών.

Σπορά - Φύτευση
Για να ξεκινήσετε την καλλιέργεια της αγκινάρας εύκολα, θα χρειαστεί να βρείτε ένα παλιότερο φυτό απ'το οποίο θα πάρετε τα νέα φυτά σας. Διαφορετικά, μπορείτε να αγοράσετε μερικά από κάποιο κέντρο κήπου ή, τέλος, να σπείρετε λίγους σπόρους. Η συνέχεια της καλλιέργειας τα επόμενα χρόνια θα γίνει αναπαράγοντας τα φυτά που ήδη έχετε.
Το ξεκίνημα της καλλιέργειας γίνεται φυτεύοντας τις νεαρές αγκινάρες στις μόνιμες θέσεις τους σε γραμμές που απέχουν μεταξύ τους 1,20-1,60 μ. με αποστάσεις επάνω στη γραμμή 80-100 εκ.

Η ανανέωση της καλλιέργειας τις επόμενες χρονιές γίνεται με δύο τρόπους:

Α. Με ξηρόφυτα
Τα φυτά της προηγούμενης σεζόν ποτίζονται κατά τον Αύγουστο για να σπάσει ο λήθαργος των βλαστοφόρων οφθαλμών της βάσης. Κατόπιν εκριζώνονται και η ρίζα τους κόβεται σε κομμάτια κατά τέτοιο τρόπο ώστε κάθε κομμάτι να περιλαμβάνει τμήμα της σαρκώδους ρίζας μαζί με μερικούς βλαστοφόρους οφθαλμούς.
Καθένα από αυτά τα κομμάτια αποτελεί ένα ξηρόφυτο. Τα ξηρόφυτα διατηρούνται σε υγρή άμμο για λίγες ημέρες, ώστε να αρχίσει η εκβλάστηση των βλαστοφόρων οφθαλμών της βάσης. Αμέσως μετά, δηλαδή εντός του Σεπτεμβρίου, φυτεύονται στη μόνιμη θέση τους σε βάθος 15 εκ. και αποτελούν πλέον τα νέα φυτά σας.

Β. Με παραφυάδες
Και πάλι ξεκινάμε ποτίζοντας τα φυτά της προηγούμενης χρονιάς κατά τον Αύγουστο για να σπάσει ο λήθαργος των βλαστοφόρων οφθαλμών της βάσης. Στη συνέχεια όμως οι οφθαλμοί αφήνονται να εκβλαστήσουν και να δώσουν τις παραφυάδες. Μόλις αυτές αποκτήσουν 3-5 φύλλα, γεγονός που συμβαίνει συνήθως κατά τον Οκτώβριο-Νοέμβριο, αποκόπτονται προσεκτικά από το παλιό φυτό μαζί με τη δική τους νέα θυσανώδη ρίζα καθώς και με τμήμα της σαρκώδους ρίζας του παλιού φυτού. Οι παραφυάδες φυτεύονται αμέσως στη νέα μόνιμη θέση τους.
Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι την πρώτη χρονιά μετά την εγκατάσταση των νέων φυτών η παραγωγή ανθοκεφαλών είναι περιορισμένη.
Οα θέλαμε εδώ να τονίσουμε πως οι δύο προαναφερθείσες μέθοδοι αναπαραγωγής είναι παραδοσιακές και δε χρησιμοποιούνται πλέον στην παραγωγική γεωργία. Εσείς εφαρμόστε τες, αν έχετε μεράκι και διάθεση, αλλιώς μπορείτε απλά να αγοράζετε νέα φυτά κάθε χρόνο.

Φροντίδες
Η αγκινάρα είναι απαιτητική, γι' αυτό προσθέστε στο χώμα γύρω απ' τα φυτά οργανικά λιπάσματα κάθε άνοιξη και βοηθήστε την με λίγο πλήρες λίπασμα στις αρχές του φθινοπώρου. Τα ποτίσματα θα πρέπει να είναι τακτικά, χωρίς όμως υπερβολές.
Μετά τη συγκομιδή και της τελευταίας ανθοκεφαλής από ένα φυτό (περίπου κατά το Μάιο), κόβετε όλο το υπέργειο μέρος του φυτού στο επίπεδο του εδάφους και αφήνετε το υπόγειο να περάσει τη θερμή περίοδο σε κατάσταση λήθαργου. Όταν αυτό αφυπνισθεί το φθινόπωρο, οι οφθαλμοί της βάσης θα δώσουν πολλούς βλαστούς. Εσείς θα τους αφήσετε να αναπτυχτούν λίγο και μετά θα αφαιρέσετε τους περισσότερους αφήνοντας να αναπτυχθούν τελικά μόνο τρεις.
Αν δεν ανανεώνετε κάθε φθινόπωρο τα φυτά σας με τους τρόπους που περιγράψαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο, θα χρειαστεί οπωσδήποτε να το κάνετε μετά από 5-6 χρόνια. Η γήρανσή τους μειώνει σημαντικά την παραγωγικότητά τους. Γι' αυτό θα πρέπει να τα ξεριζώσετε και να τα αντικαταστήσετε με καινούργια.

Στη γλάστρα
Αν οι αγκινάρες σας είναι σε γλάστρα, θα χρειαστούν λίπασμα πολύ πιο τακτικά: κάθε μήνα δώστε τους μικρές ποσότητες κάποιου πλήρους και ισορροπημένου υδατοδιαλυτού σκευάσματος. Επίσης καλό είναι να γνωρίζετε ότι κάθε τρία περίπου χρόνια θα πρέπει να ανανεώνετε τα φυτά σας.

Συγκομιδή
Μια ανθοκεφαλή συγκομίζεται, όταν έχει αποκτήσει το τελικό της μέγεθος, αλλά είναι ακόμη ανώριμη και δεν έχει σκληρύνει. Πώς το καταλαβαίνουμε αυτό; Τα φύλλα που βρίσκονται στη βάση της ανθοκεφαλής, γνωστά και ως βράκτια, πρέπει να είναι κλειστά και τρυφερά. Συνήθως η πρώτη ανθοκεφαλή που συγκομίζουμε είναι αυτή του κεντρικού βλαστού και είναι η μεγαλύτερη σε μέγεθος.
Βασιζόμενοι στη λογική πως συγκομίζουμε κάθε φορά την ανθοκεφαλή που είναι έτοιμη, η περίοδος συγκομιδής, ανάλογα με την ποικιλία
και τον τόπο καλλιέργειας, μπορεί να αρχίσει από Νοέμβριο και να φτάσει μέχρι το Μάιο.


 Προβλήματα
Τρύπες στα φύλλα: σαλιγκάρια ή και γυμνοσάλιαγκες
Συστροφή των νεαρών φύλλων παρουσία εντόμων: αφίδες
Λευκοί «λεκέδες» πάνω στα φύλλα: ωίδιο

Spiegel: Σταματήστε την δόση των 130 δισ. προς την Ελλάδα!

Spiegel: Σταματήστε την δόση των 130 δισ. προς την Ελλάδα!

Με αυτόν τον τίτλο, το γερμανικό περιοδικό «Der Spiegel» σε άρθρο του, προτρέπει την Ευρωζώνη να σταματήσει την δόση των 130 δισ. προς την Ελλάδα με το αιτιολογικό πως η χώρα μας έχει «σπάσει», και πως τα χρήματα δεν βοηθούν τους Έλληνες πλέον αλλά τους πιστωτές τους.
Όπως λέει χαρακτηριστικά στο άρθρο της η «Spiegel», δεν φταίει το μέγεθος της βοήθειας αλλά η κατασκευή της, η οποία δεν είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες των Ελλήνων, αλλά στους «νόμους» των διεθνών χρηματοπιστωτικών αγορών. Η χώρα μας δεν χρειάζεται 50 ή 70, αλλά 100% διαγραφή χρέους, υποστηρίζουν οι Γερμανοί δημοσιογράφοι.
Σίγουρα η Ελλάδα χρειάζεται την αλληλεγγύη όλων των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και η Γερμανία δεν μπορεί να αρνηθεί σε αυτήν την έκκληση, αναφέρει το γερμανικό περιοδικό, ενώ στο άρθρο γίνεται εκτενής αναφορά στο πού πάνε μέχρι στιγμής τα χρήματα των δανείων που λαμβάνει η Ελλάδα, σχολιάζοντας πως δεν είναι τυχαίο πως το 1/4 του πακέτου πάει όχι στην Αθήνα, αλλά στους διεθνείς πιστωτές της Ελλάδας.
Με αυτόν τον τρόπο σχολιάζεται πως «διατηρείται η αίσθηση πως η Ελλάδα δεν έχει σπάσει -ακόμη-», και έτσι έξυπνα τροφοδοτείται από τον χρηματοπιστωτικό κλάδο πως εάν η Ελλάδα χάσει αυτήν την μάχη θα υπάρξει μία καταστροφική αλυσιδωτή αντίδραση στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Όπως σχολιάζεται η Ελλάδα βρίσκεται ήδη σε κατάσταση πτώχευσης με αποτέλεσμα, 130 δισ. να μην λύνουν το πρόβλημα, αλλά να αγοράζουν στην ουσία χρόνο. Τέλος καταλήγει με την «πρόταση» να δοθούν τα 130 δισ. στην Ελλάδα, αλλά με άλλο τρόπο, δηλαδή για την ανόρθωση της οικονομίας.

Aποκλειστικό: Ο Βενιζέλος υπέγραψε με την Φιλανδό ομόλογό του συμφωνία εγγυήσεων …

Αναρτήθηκε από τον/την exomatiakaivlepo
Η συμφωνία εγγυήσεων αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή της Φινλανδίας στο νέο πακέτο διάσωσης 130 δις ευρώ για την Αθήνα.
Kορυφαίες ελληνικές τράπεζες θα παρέχουν ασφάλεια σε μετρητά και περιουσιακά στοιχεία υψηλής αξίας. Η Φινλανδή υπουργός Οικονομικών Jutta Urpilainen και ο Έλληνας ομόλογός της, Ευάγγελος Βενιζέλος, υπέγραψαν τη συμφωνία στις Βρυξέλλες κεκλεισμένων των θυρών τη Δευτέρα.
Οι εγγυήσεις δανείων καλύπτουν
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου »
http://olympia.gr/

Όλη η αλήθεια για την επίσκεψη Παπανδρέου στη Σκιάθο

Σε κεντρικό ξενοδοχείο της Σκιάθου βρέθηκε το Σαβ/κο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, ο Γ. Παπανδρέου διέμεινε σε ξενοδοχείο...
του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου κ. Γ. Κουκουλάκη, ενώ επισκέφθηκε την Ιερά Μονή Ευαγγελίστριας.

Όπως έγινε γνωστό, ο κ. Παπανδρέου βρέθηκε στη Σκιάθο, πραγματοποιώντας ιδιωτική όπως αποδείχθηκε επίσκεψη. Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου κ. Γ. Κουκουλάκης, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρώην Πρωθυπουργός έφθασε στις 8 το βράδυ του Σαββάτου στο La piscine με σκάφος, παρουσία δύο φίλων του ή των προσωπικών αστυνομικών και ακολούθως, πήγε στο ιστορικό Μοναστήρι της Ευαγγελίστριας και επέστρεψε το βράδυ, οπότε ξεκουράστηκε και κοιμήθηκε.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι όπως δήλωσε ο κ. Κουκουλάκης, τη διαδρομή από το ξενοδοχείο μέχρι το Μοναστήρι, την κάλυψε με ταξί, ωστόσο επειδή όπως αποδείχθηκε, ο οδηγός του ταξί δεν είχε απόδειξη να του δώσει, την Κυριακή το πρωί, πήγε και την παρέδωσε στο ξενοδοχείο...

Στο μεταξύ, κανονικά, στις 18 Μαρτίου, θα διεξαχθούν οι εκλογές για την ανάδειξη ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ, όπως επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια σύσκεψης που έγινε το βράδυ της Παρασκευής, στα γραφεία της οδού Ιπποκράτους, με τη συμμετοχή του γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου Μιχάλη Καρχιμάκη, του γραμματέα της Επιτροπής Δεοντολογίας Γιώργου Ανωμερίτη και τους γραμματείς της Αττικής (Περιφερειακών και Νομαρχιακών Επιτροπών) της Γραμματείας του Τομέα Οργανωτικού.

Παραμένουν, επίσης, οι ημερομηνίες για τη σύγκληση της Εθνικής Συνδιάσκεψης και του Εθνικού Συμβουλίου για την κατάθεση και ανάδειξη των υποψηφιοτήτων. Ενδέχεται, πάντως, να μετακινηθεί προς τα πίσω η ημερομηνία συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου, προκειμένου να υπάρχει χρόνος για την ανάδειξη των υποψηφιοτήτων, να εξεταστούν οι όποιες ενστάσεις και οι υποψήφιοι να μπορέσουν να επικοινωνήσουν με τα μέλη και τους φίλους που θα κληθούν να ψηφίσουν.

Σύμφωνα με την εισήγηση της Επιτροπής Δεοντολογίας προς το Πολιτικό Συμβούλιο, το Εθνικό Συμβούλιο θα μπορούσε να συνεδριάσει, αντί στις 11 Μαρτίου, όπως αρχικά είχε οριστεί, την επόμενη μέρα της Εθνικής Συνδιάσκεψης, η οποία θα διεξαχθεί στις 3 και 4 Μαρτίου.

Στη συνεδρίαση της Παρασκευής έγινε και μια πρώτη αποτίμηση των μέχρι σήμερα διαδικασιών στις κομματικές οργανώσεις του Κινήματος. Διαπιστώθηκε ότι υπάρχει ένα πρόβλημα συμμετοχής στην περιφέρεια, αλλά στην Αττική τα πράγματα είναι καλύτερα.

Aναμένεται να κατατεθεί από την Επιτροπή Δεοντολογίας το επιχειρησιακό σχέδιο που θα περιλαμβάνει τις υποχρεώσεις καθενός, για κάθε μέρα των επόμενων τεσσάρων εβδομάδων μέχρι την εκλογή προέδρου.

Ένα από τα θέματα που απασχολούν την Επιτροπή, είναι που και πόσες κάλπες θα στηθούν. Αν δηλαδή θα στηθεί μια κάλπη ανά Καλλικρατικό δήμο, ή μια ανά Καποδιστριακό δήμο. Στην πρώτη περίπτωση θα στηθούν 350 κάλπες, ενώ στη δεύτερη 1.100.

Στις εκλογές, στις οποίες δεν αναμένεται να συγκεντρωθεί ο αριθμός του 2007, θα πάρουν μέρος μέλη και φίλοι, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στον εθνικό εκλογικό κατάλογο, ο οποίος έχει ήδη «φορτωθεί» στο ηλεκτρονικό σύστημα του ΠΑΣΟΚ, προκειμένου να αποφευχθούν περιπτώσεις διπλοψηφιών. Πρέπει επίσης το όνομα του ψηφοφόρου να περιλαμβάνεται και στους κομματικούς καταλόγους.

Σχετικά με τους βουλευτές που δεν ψήφισαν την περασμένη Κυριακή τη νέα σύμβαση, από την Επιτροπή Δεοντολογίας ξεκαθαρίζεται ότι όσοι δεν είναι, πλέον, μέλη της ΚΟ, δεν είναι και μέλη του Εθνικού Συμβουλίου, επομένως δεν θα πάρουν μέρος στη συνεδρίαση του οργάνου.

Όσοι βουλευτές έχουν παραπεμφθεί στην Επιτροπή Δεοντολογίας, η τελευταία, με βάση το Καταστατικό, τους παραπέμπει στο Εθνικό Συμβούλιο για να αποφασίσει εκείνο, ως αρμόδιο όργανο για τα μέλη του. Πρόκειται για τους εννέα βουλευτές, Γιάννη Κουτσούκο, Παναγιώτη Αντωνακόπουλο, Παναγιώτη Δημητρουλόπουλο, Βασίλη Κεγκέρογλου, Χρύσα Αράπογλου, Δημήτρη Κουσελά, Δημήτρη Καρύδη, Μαρία Μίχου και Μιχάλη Τζελέπη.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com 

«Νοσοκομείο και θλίψη…» Καρτάλη

Ούτε  φωνή ούτε ακρόαση  από το τοπικό ΠΑΣΟΚ για τις ασχήμιες Καρτάλη στο Νοσοκομείο του Βόλου.
Είναι πραγματικά θλιβερό να βλέπουμε σήμερα Βουλευτές που δεν λογαριάζουν τίποτα μπροστά στο άγχος της επανεκλογής τους. Ούτε ηθική ούτε δεοντολογία. Για αλληλεγγύη δε ούτε λόγος… Σε μια χώρα ερειπωμένη και σε μια κοινωνία σε απόγνωση, οι πρωτοβουλίες του Καρτάλη εξαντλούνται στο πώς θα φτιάξει ξανά πελατειακό μηχανισμό για να διασωθεί από την εκλογική κατρακύλα. Έδωσε αγώνα ο βουλευτής για την αντικατάσταση των 2 μελών του Δ.Σ. του Νοσοκομείου, Ζαχαρόπουλου και Σκρίμπα, που ανήκουν και στη Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ. Τα στελέχη αυτά έκαναν το λάθος να δηλώσουν ότι δεν θα τον ψηφίσουν στις εκλογές. Ο βουλευτής, στη συνέχεια, ασχολήθηκε συστηματικά και αθόρυβα για την απομάκρυνσή τους. Φρόντισε μάλιστα να τα αντικαταστήσει με στελέχη του προσωπικού βουλευτικού του γραφείου! Συγκεκριμένα από τη Ν. Ζήση και τον Δ. Ρίζο…
Παλαιοκομματικά «κολλητηλίκια», απροκάλυπτη αναξιοκρατία και αλαζονεία της εξουσίας σε όλο τους το μεγαλείο! Όλες οι αρρώστιες του πολιτικού συστήματος σε «οικονομικό μέγεθος» δηλαδή… Και να σκεφτεί κανείς ότι κάποια παπαγαλάκια των συμφερόντων των Αθηνών τον εμφανίζουν ως δήθεν «πουλέν» της ανανέωσης και ως εκπρόσωπο Τύπου του Βενιζέλου… Θλίψη και πάλι θλίψη.

Ευχαριστώ
Αναγνώστης

Θεσσαλικά Πρωτοσέλιδα ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012

ΚΑΡΔΙΤΣΑ
ΠΡΩΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΛΑΡΙΣΑ
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
SPORTLARISSA
ΤΡΙΚΑΛΑ
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ
http://www.thessalianews.gr/index.php?option=com_thessalia&Itemid=91

Ο αγώνας συνεχίζεται και είναι διαρκείας.


Η Ανοικτή Συνέλευση Μαγνησίας ενώνει τους αγώνες της ενάντια στην καπιταλιστική καταστροφή για την υπεράσπιση των όρων επιβίωσης του εργαζόμενου, άνεργου πληθυσμού, των συνταξιούχων με τους αγώνες που δίνονται στους χώρους δουλειάς, καθώς αποτελούν αναπόσπαστο όλο της κοινωνικής καταστροφής. Πριν βρεθούν οι άνθρωποι σκουπίδια στις γειτονιές, έχουν απολυθεί, μείνει απλήρωτοι ή έχουν υποστεί δραματικές σε μισθούς και συντάξεις. Ο αγώνας είναι κοινός, αγώνας όλων των καταπιεσμένων, όχι απλά ενάντια σε μια κυβέρνηση τραπεζιτών (που πρέπει να ανατραπεί τώρα) αλλά ενάντια σε ένα σύστημα εκμετάλλευσης που καταρρέει και πλακώνει τη ζωή μας.
Η πρωτοβουλία που πήραμε στις 11/2 να καλέσουμε μαχόμενους εργασιακούς χώρους οδήγησε σε μια νέα συνάντηση στις 18/2 με εργάτες της βιομηχανικής ζώνης, άνεργους, εργαζόμενους του δημόσιου τομέα όπου αποφασίστηκε να αναληφθεί άμεση δράση για την οργάνωση των καταπιεσμένων και εξαθλιωμένων χωρίς καμιά αναμονή «σωτήρων», αναλαμβάνοντας όλες εκείνες τις δράσεις που είναι απαραίτητες για να ενωθούν τα μαχόμενα τμήματα της εργατικής τάξης, να επιδειχτεί η μέγιστη αλληλεγγύη είτε στους χώρους δουλειάς, είτε στις γειτονιές.
Οι εργαζόμενοι της ΚΟΝΤΙ καλούν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας και αλληλεγγύης έξω από την πύλη του εργοστασίου τους στην Β’ ΒΙΠΕ:
  • Τετάρτη, 22/2, 11πμ., στην πύλη της ΚΟΝΤΙ, Β’ ΒΙΠΕ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ
Οι εργάτες του δημόσιου & ιδιωτικού τομέα, μαζί με τις συνελεύσεις γειτονιάς που βρεθήκαμε στη συνάντηση της 18/2, καλούμε σε εργατικό συλλαλητήριο:
  • Πέμπτη, 23/2, 6.00μμ, πλ. Ελευθερίας, Βόλος.
Η Ανοικτή Συνέλευση Μαγνησίας καλεί σε συγκέντρωση-συζήτηση για τη σφαγή των κοινωνικών παροχών μέσω του λουκέτου στους Οργανισμούς Εργατικής Κατοικίας και Εργατικής Εστίας (ΟΕΚ, ΟΕΕ).
  • Παρασκευή, 24/2, 6.00μμ, πολιτιστικό Κέντρο Νέας Ιωνίας.
Τα εργοστάσια και ο κοινωνικός πλούτος ανήκουν στους εργάτες.
Οι κοινωνικές παροχές πληρώνονται από εμάς. Ούτε 1€ στους τοκογλύφους.
Τη κρίση να πληρώσουν οι καπιταλιστές. Όλο το χρέος να διαγραφεί.
Για μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση, ταξική καταπίεση και χρεοκοπημένες ζωές.
Όλη η εξουσία στους εργάτες για την οργάνωση της κοινωνίας σύμφωνα με τις ανάγκες μας.
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
anixtisinelefsimagnisias@gmail.com
(Συνέλευση κάθε Τετάρτη, 6.30μμ, ΧΩΡΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ, Ιωλκού 33, Βόλος)

EΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ


EΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΜΠΟΥΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΖΩΗ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΝΕΙΡΑ,ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ,ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΗ......ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΞΟΔΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ: 471/700514-87. AΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ Ο ΚΑΘ ΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΜΑΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΕΣ,ΣΚΟΠΕΛΙΤΙΣΕΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΝ!!!!!!!!

Βόλος: Με επιδόματα της πρόνοιας και ανασφάλιστοι ζουν οι οικοδόμοι

OIKODOMOIΣχεδόν καθολικά είναι τα ποσοστά ανεργίας στον κλάδο της οικοδομής, ο οποίος είναι από τους πρώτους που επλήγη, από την έναρξη κιόλας της οικονομικής κρίσης, πριν δύο περίπου, χρόνια. Όπως δήλωσε στο Δίκτυο Θεσσαλίας της ΕΡΑ, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων Νομού Μαγνησίας, κ. Βάιος Λαγοδόντης, οι 90 στους 100 οικοδόμους στο Βόλο, είναι άνεργοι, ενώ και από τους 10 που δουλεύουν, σχεδόν κανείς δεν πληρώνεται κανονικά! Χαρακτηριστικό είναι πως σε μια πόλη αρκετά μεγάλου μεγέθους, όπως είναι ο Βόλος, κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή, μόνο 4-5 οικοδομές (πολυκατοικίες). Σύμφωνα με τον κ. Λαγοδόντη, όλο και περισσότερες οικογένειες οικοδόμων, ζουν σήμερα με επιδόματα της πρόνοιας, ενώ ένα άλλο μεγάλο ζήτημα που έχει προκύψει, είναι ότι δεν έχουν καν, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, αφού δεν έχουν συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό ενσήμων.

Διευκρινίσεις δικαστών ότι ο μέσος μηνιαίος μισθός τους είναι 6.270 ευρώ

Έξι δικαστικές ενώσεις με κοινή ανακοίνωσή τους διαψεύδουν όσα ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες ότι ο μέσος μηνιαίος μισθός τους είναι 6.270 ευρώ και επαναλαμβάνουν ότι οι αποδοχές του πρωτοδιοριζόμενου δικαστή ανέρχονται στα 1.800 ευρώ και του πρωτοδική ύστερα από 6 χρόνια υπηρεσίας στα 2.400 ευρώ.

Χαρίζεται μικρό σκυλάκι εμβολιασμένo σαράντα πέντε ημερών μόνο σε φιλόζωο στην ΣΚΟΠΕΛΟ



ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ ΜΙΣΘΩΣΗ ΜΕ.....

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου