Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

H Σκοπελίτισα Ζήνα Κουτσελίνη: Λίγο πριν την έκδοση του βιβλίου της μιλάει για τα πρόσωπα της tv και το φως της ζωής της

Η Ζήνα Κουτσελίνη παραχώρησε μια συνέντευξη στο ένθετο «People» του «Πρώτου Θέματος» που κυκλοφορεί.
Όσες φορές κι αν μιλήσεις μαζί της, πάντα καταλήγεις στο ίδιο συμπέρασμα: Η Ζήνα της ελληνικής τηλεόρασης δεν μασάει τα λόγια της! Πόσο μάλλον όταν τα...
λόγια αυτά «καταλήγουν» στις σελίδες ενός βιβλίου που περιγράφει τον «μαγικό» κόσμο της τηλεόρασης και των ανθρώπων της…

Του Ανδρέα Δερμιτζάκη

-Σε λίγο καιρό αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο σου μυθιστόρημα από τις εκδόσεις Λιβάνη. Γιατί αποφάσισες να γράψεις ένα βιβλίο που έχει να κάνει με την τηλεόραση;

Όταν σταμάτησα να είμαι στην τηλεόραση έπρεπε να διοχετεύσω κάπου όλη μου την ενέργεια. Έτσι αποφάσισα να γράψω ένα μυθιστόρημα μέσα από το οποίο θα μπορούσα να αναφερθώ σε συγκεκριμένες καταστάσεις χωρίς να στοχεύω σε πρόσωπα. Το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου αντικατοπτρίζει αλήθειες είκοσι ολόκληρων ετών: τις δικές μου και των άλλων…

-Μπορείς να μου πεις λίγα πράγματα για την υπόθεση;

Η ιστορία αφορά σε δύο παρουσιάστριες. Η μια είναι η Εβελίνα που αφήνει την επαρχία και έρχεται στην Αθήνα προκειμένου να κάνει καριέρα. Ένας διευθυντής καναλιού και η βοηθός του αποφασίζουν να «χτίσουν» από την αρχή τόσο την καριέρα της όσο και την ίδια. Της αλλάζουν τελείως εικόνα… καταφέρνουν όμως να της αλλάξουν και την ψυχή; Αυτό που δεν γνωρίζουν είναι πως η Εβελίνα κάποια στιγμή θα τους κάνει μια μπουκιά! Αυτή είναι η τηλεόραση….Και όποιος δεν την έχει ζήσει δεν το ξέρει. Την ίδια στιγμή μια άλλη παρουσιάστρια η Μόϊρα στηρίζει όλη την καριέρα της σε ένα ψέμα κρύβοντας ακόμη κι από τον ίδιο της τον άνδρα ότι έχει ένα παιδί.

-Γιατί αποφάσισες να απέχεις από τα τηλεοπτικά πράγματα;

Επειδή αποφάσισα να κάνω ένα παιδί. Όταν είδα πως τα πράγματα στην τηλεόραση πήγαιναν προς τον πάτο και πριν φτάσω εγώ στον ψυχικό μου πάτο αποφάσισα να φύγω…

-Σου λείπει η τηλεόραση;

Εγώ από την τηλεόραση πήρα ένα «διαζύγιο». Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να ερωτευτώ ξανά. «Χώρισα» από την τηλεόραση αλλά αν βρεθεί το κατάλληλο concept θα μπορούσα να κάνω και πάλι έναν καινούργιο γάμο μαζί της…

-Υπάρχουν σήμερα οι προϋποθέσεις για έναν τέτοιο γάμο;

Οι προϋποθέσεις υπάρχουν. Δεν ξέρω όμως αν τα τηλεοπτικά μυαλά κατανοούν τι είναι αυτό που θέλει ο κόσμος. Όταν εγώ έλεγα για παράδειγμα πως η Μενεγάκη θα σκίσει στην μεσημεριανή ζώνη, με έλεγαν «τρελή». Τελικά αποδείχτηκε πως η «τρελή» είχε δίκιο.

-Έχεις συνεργαστεί με πάρα πολλά τηλεοπτικά πρόσωπα. Ποια από αυτά ξεχωρίζεις;

Καταρχάς θέλω να σου πω ότι όλα αυτά τα πρόσωπα – από την πρώτη στιγμή που συνεργάστηκα μαζί τους μέχρι την ώρα που τα απομυθοποίησα -τα αγάπησα. Ο άνθρωπος που έχει αποδείξει πως αντέχει στο χρόνο είναι η Ελένη Μενεγάκη: συνεργαστήκαμε για έξι χρόνια, δεν μιλούσαμε για άλλα δύο, ύστερα ξαναβρεθήκαμε και παραμένει πάντα η Ελένη που γνώρισα. Αν για κάποιους δεν είναι πλέον η Ελένη, ίσως δεν φταίει εκείνη αλλά οι άλλοι που την έχουν κάπως αλλιώς στο μυαλό τους. Η Φαίη Σκορδά είναι ένα πρόσωπο που εκτιμώ. Όταν την πρωτοείδα να παρουσιάζει εκπομπή στο «TV Μακεδονία» είπα πως αν ποτέ χρειαζόμουν κάποιο πρόσωπο θα την έπαιρνα αμέσως, όπως και έγινε. Ήρθε λοιπόν στο γραφείο μου ένα κορίτσι με ψηλοτάκουνα τσόκαρα και μίνι φούστα. Ήταν όμως το πρόσωπο που έψαχνα εκείνη την εποχή, κόντρα στην Καραβάτου- φαινομενικά τουλάχιστον-. Την Μπεκατώρου επίσης την πίστευα πάντα και θα την έβαζα να κάνει πρωινό. Ένα από τα πρόσωπα που μου αρέσουν πολύ είναι ακόμη η Δούκισσα Νομικού η οποία πριν κάνει οτιδήποτε το σκέφτεται πρώτα καλά. Ξεχωρίζω πολύ και την Γερμανού. Την θεωρώ παρουσιάστρια πρώτης γραμμής.

-Την «παρεξήγηση» με την Καραβάτου επιδιώξατε να την λύσετε;

Εγώ δεν είχα λόγο να επιδιώξω τίποτα. Η ίδια ήθελε να συνεχίσει χωρίς εμένα και καθεμιά μας τράβηξε τον δικό της τον τηλεοπτικό δρόμο. Περίμενα όμως να με πάρει ένα τηλέφωνο να με ρωτήσει τι κάνω. Όταν είδα πως δεν μου τηλεφώνησε στην γιορτή και στα γενέθλια μου, άρχισα να σκέφτομαι ότι κάτι συμβαίνει. Κάποια στιγμή το είπα και δημόσια. Αλλά αυτό το τηλέφωνο δεν έγινε ποτέ. Ίσως κάποτε μας δοθεί η ευκαιρία να τα πούμε και τότε θα είμαι πολύ ξεκάθαρη απέναντί της.

-Υπάρχουν πρόσωπα στα οποία δεν πίστεψες και τελικά απέδειξαν ότι αξίζουν;

Την Μελέτη στην αρχή δεν την πίστευα. Στο πρώτο δοκιμαστικό που της είχα κάνει δεν μου άρεσε. Όταν μετά πήγε στο Star και την είδα να είναι χαλαρή και ο εαυτός της τότε την λάτρεψα. Βάζω πρώτη την Μενεγάκη, δεύτερη την Μελέτη και τρίτη την Σκορδά!.

-Ποια τηλεοπτικά πρόσωπα δεν τα μπορείς καθόλου;

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τον «ντόρο» που γίνεται με την Παπαβασιλείου. Το σκεπτικό «κάπου να είναι στον Alpha» δεν τον κατάλαβα ποτέ. Too much στήθος, too much σε όλα. Η Παπαβασιλείου είναι ένα πολύ καλό «έπιπλο» αλλά για άλλες εποχές. Την Καινούργιου επίσης δεν την θεωρώ παρουσιάστρια πρώτης γραμμής και θα ήθελα να μαθαίνω περισσότερα για την επαγγελματική ζωή της παρά για την προσωπική. Η Σίσσυ Φειδά αν και στην αρχή μου άρεσε, στην πορεία αυτή η εντύπωση άλλαξε. Όταν την είδα να πηγαίνει σε έναν φτωχό άνθρωπο ντυμένη λες και πήγαινε στην δεξίωση του «κυρίου πρέσβη» αντιμετωπίζοντας τον αφ’ υψηλού μου χτύπησε πολύ άσχημα. Επίσης, δεν μου αρέσει καθόλου ο Δημήτρης Ουγγαρέζος. Τον θεωρώ πολύ ψεύτικο σε αυτό που κάνει. Ακολουθεί την σχολή Λιάγκα στις κινήσεις και την σχολή Αρναούτογλου στις εκφράσεις του προσώπου. Είναι μια μίξη Αρναούτογλου και Λιάγκα, δεν είναι ο Ουγγαρέζος. Με την Μαίρη Συνατσάκη γίνεται επίσης πολύς ντόρος χωρίς να έχω δει κάτι αξιόλογο ακόμη σ’ αυτήν. Δεν είμαι όμως αρνητική. Περιμένω να δω…Την Μανωλίδου την προτιμώ στην μουσική και όχι στην τηλεόραση. Αν έβαζαν την Μανωλίδου να κάνει πρωινό όπως το είχαν σκεφτεί στον Antenna, θα γελούσε όλη η Ελλάδα. Ο Αρναούτογλου είναι ο γαμπρός, το παιδί της διπλανής πόρτας που ήξερε ότι το διαθέτει και το πούλησε ωραία. Αγαπήθηκε πολύ από τις γυναίκες που έβλεπαν τηλεόραση στην διαδρομή όμως μπέρδεψε τα προσωπικά με τα επαγγελματικά και τους προσωπικούς του φόβους με την αλήθεια της τηλεόρασης και όλο αυτό τον πήγε πίσω. Έχει όμως τα περιθώρια να ανακάμψει.

-Μετά από τόσα χρόνια για ποια πράγματα νιώθεις περήφανη;

Δεν ανήκω στους ανθρώπους που υπερηφανεύονται για τα επαγγελματικά τους κατορθώματα. Για το μόνο που υπερηφανεύομαι είναι το παιδί μου. Μου έδωσε φως στην καθημερινότητα μου. Για είκοσι χρόνια ήμουν ανάμεσα στα φώτα και τελικά το πραγματικό φως το πήρα μέσα από το παιδί μου…
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/07/tv_22.html#more 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger