Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Μήνυμα από καρδιάς



Χθες το βράδυ ολοκληρώθηκε για μένα η προεκλογική περίοδος και οι επαφές μου με τους πολίτες του Ν. Μαγνησίας, με την επίσκεψή μου χθες το μεσημέρι στην καταπράσινη Σκόπελο (Γλώσσα και Σκόπελο) και το ίδιο απόγευμα στην πανέμορφη Αλόννησο.

Η προεκλογική αυτή περίοδος, παρ´ όλη τη μικρή της δίαρκεια -δύο εβδομάδες- ήταν όσο το δυνατόν πιο περιεκτική και έντονη καθώς προσπαθήσαμε, το επιτελείο μου κι εγώ προσωπικά, να συμπεριλάβουμε κατά το σχεδιασμό του προγράμματος των επισκέψεων όσο το δυνατόν περισσότερους προορισμούς. (Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους από το επιτελείο μου που δούλεψαν σκληρά, χωρίς να λογαριάζουν την κούραση, καθώς και τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής μας που έκαναν καταπληκτική δουλειά για το κίνημά μας και για τους Υποψηφίους του ψηφοδελτίου).

Γύρισα όλη τη Μαγνησία και τα νησιά των Β. Σποράδων και έχω να πω μόνον ένα πράγμα: έκανα πολλούς νέους φίλους στις επισκέψεις μου πόρτα πόρτα, σε όλα τα μέρη που επισκέφτηκα! Και είναι φίλοι σημαντικοί, καθώς δεν προέκυψαν μέσα από κομματικούς μηχανισμούς αλλά από τη γνήσια επικοινωνία των συνανθρώπων που επιθυμούν να αναστρέψουν μαζί με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ την κατηφόρα της Πατρίδας μας και της ζωής τους, στην καταστροφή που μας ετοίμασε η προδοτική συγκυβέρνηση. 

Έχω νιώσει πολλά συναισθήματα, έχω στεναχωρεθεί, έχω χαρεί, έχω γελάσει αλλά και έχω κλάψει μαζί με απελπισμένους επαγγελματίες, εμπόρους, συνταξιούχους και μάνες. Έχω νιώσει το βάρος της ευθύνης, όταν με κάλεσαν στο τηλέφωνο από Γερμανία και από Αγγλία, για να μου πουν ότι θα ταξιδέψουν στην Ελλάδα για να ψηφίσουν τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ στον τόπο τους.

Θα ήθελα λοιπόν, να τους ευχαριστήσω όλους, από τα βάθη της καρδιάς μου για τις πολύτιμες εμπειρίες που μου έδωσαν και τις οποίες υπόσχομαι να διαφυλλάξω ως κόρη οφθαλμού. Οι νέοι μου φίλοι είναι φίλοι καρδιάς.

Αν με αξιώσει ο Θεός και εκλεγώ η πρώτη Βουλευτής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ για το Ν. Μαγνησίας, δεσμεύομαι για ένα πράγμα. Να κρατήσω την ευχή που μου έδωσαν όλοι όσοι με γνώρισαν από κοντά και που έλεγε: "να μην αλλάξεις, να μείνεις το Μαράκι που γνωρίσαμε". Για εμένα αυτήν η ευχή είναι η σημαντικότερη από όλες. 

Εύχομαι σε όλους μας ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ, και να μην ξεχάσουμε ποτέ ότι:

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ,
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

Με αγάπη,

Μαρία Πολύζου
Ανεξάρτητοι Έλληνες,
Υποψήφια Ν. Μαγνησίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger