Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Βουτσάς: «Δίνω τη σύνταξή μου σε τρεις οικογένειες»

Παράδειγμα προς μίμηση είναι ο ηθοποιός Κώστας Βουτσάς, ο οποίος εξομολογήθηκε την προσφορά του σε τρεις οικογένειες, μοιράζοντάς τους την σύνταξή του.
«Έχω δύο παιδιά στην Action Aid» είπε ο κ. Βουτσάςκαι συνέχισε λέγοντας ότι: «Το λέω όχι για να κάνω επίδειξη – χέστηκα εγώ να κάνω επίδειξη τώρα στα 81 μου χρόνια, με 64 χρόνια καριέρα, αλλά για να με μιμηθεί έστω και ένας. Έχω δύο παιδιά στην Action Aid, έχω μια μικρή στο S.O.S., την Νεφέλη. Προχθές της πήρα πράγματα».
Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλώντας στο golema.gr, με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του με τίτλο «Την στιγμή που νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα Παύεις να σκέφτεσαι – σκέψεις χαρισμένες στις κόρες μου» αποκάλυψε ότι όποτε έχει την δυνατότητα δίνει την σύνταξή του σε τρεις οικογένειες. «Από 300 ευρώ σε κάθε οικογένεια. Άμα τα χω ανάγκη δεν θα τα δώσω. Αλλά τώρα δεν τα´ χω ανάγκη και τα δίνω. Και το λέω γιατί θέλω να με μιμηθεί έστω και ένας. Σε αυτόν τον τρόπο φιλανθρωπίας μπορείς να βάλεις και μια σταγόνα νερό κι ένα ποτάμι νερό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger