Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Η εκθαμβωτική Ρόζι Χάντινγκτον στέλνει μήνυμα συμπαράστασης στη χώρα μας

«Έλληνες, κουράγιο!»«Έλληνες, κουράγιο!»



Από τις πασαρέλες της Victroria’ s Secret μέχρι τα πλατό του «Tranformers 3» η διαδρομή για την πανέμορφη Ρόζι Χάντινγκτον- Γουάιτλι ήταν πολύ μικρή! Η απόλυση της Μέγκαν Φοξ από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ έκανε τον κορυφαίο σκηνοθέτη και παραγωγό να ψάχνει εναγωνίως της αντικαταστάτρια της. Η 23χρονη Βρετανίδα καλλονή θεωρείται ήδη στο Χόλιγουντ η νέα Αντζελίνα Τζολί, αφού διαθέτει εκ γενετής το σήμα κατατεθέν της, που δεν είναι άλλο από τα ζουμερά φιλήδονα χείλη!

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «ΘΕΜΑ People» το εκθαμβωτικό μοντέλο υποστήριξε πως δεν μπορεί να συγκριθεί με την Αντζελίνα Τζολί, αφού όπως είπε, είναι μοναδική! «Είμαι η μεγαλύτερη φαν της, αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να συγκριθώ μαζί της. Είναι μοναδική! Το μόνο κοινό σημείο μας είναι τα σαρκώδη χείλη μας», ανέφερε.
Σχετικά με το ποιο είδος άντρας της αρέσει, η Ρόζι απάντησε: «Πολλές κοπέλες βρίσκουν γοητευτικούς τους μεγαλύτερους άντρες αλλά εγώ είμαι μια χαρά με τα παιδιά της ηλικίας μου. Μου αρέσουν οι εκπλήξεις, να έχει ο άντρας λίγο θράσος, και να δείχνει το πάθος του, όχι μόνο σε μένα αλλά και την ίδια τη ζωή. Προς το παρών, έχω να ερωτευτώ πολύ καιρό, και γι’ αυτό δεν φταίνε οι άντρες, αλλά τα ταξίδια που κάνω σε όλο τον πλανήτη», παραδέχθηκε.
Τέλος έστειλε το δικό της μήνυμα στους Έλληνες φαν της λέγοντας «Κουράγιο παιδιά!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger