Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Δείτε το sexy video clip συζύγου ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ

Η κυρία Nives Celsius, σύζυγος του Κροάτη ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ Dino Drpic, αφού έδειξε τα προσόντα της στο PLAYBOY, έβγαλε και τραγούδι που λέει ''είμαι γυμνή βάλε μου γκολ''.

Η...πολυτάλαντη Nives Celsius έγινε για πρώτη φορά διάσημη όταν έκανε σεξ με τον αμυντικό της ΑΕΚ στο κέντρο του γηπέδου, λίγο πριν τον αγώνα της Εθνικής Κροατίας με την Αγγλία.

Τώρα έβγαλε το τραγούδι με τίτλο ''Γκολ'' και οι στίχοι είναι πραγματικά εμπνευσμένοι.
''Γκολ γκολ βάλε μου και άλλο γκολ
Είμαι γυμνή είσαι γυμνός βάλε μου και άλλο γκολ
Γίνε ο δικός μου Τόρες, κάνε μου κόλπα σαν του Ρονάλντο και κούνα με μικρέ μου Μέσι''

Η γυναίκα-καμάρι της Κροατίας είπε στους Times της πατρίδας της πως αφιερώνει το τραγούδι στις φίλες και συζύγους των ποδοσφαιριστών.
Δείτε το...low budget video clip.
http://www.ierosagon.org

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Excellent website. A lot of useful information here. I am sending it to a few buddies ans also
sharing in delicious. And certainly, thanks to your effort!



My weblog - Malaria Prevention

Powered By Blogger