Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Για καινούρια καφετέρια στη παραλία Βόλου

Χθες ειχα την φαεινη ιδεα να παω στην καινουργια καφετερια που ανοιξε στην παραλια Βόλου. Σκεφτηκα ‘’καινουργιο μαγαζι ειναι, ας το στηριξουμε.
’Δεν μπορω να πω ωραίος χώρος, φαινεται οτι ο ιδιόκτητης εχει ρίξει αρκετα χρηματα, αλλα επειδη αυτός αποφασισε να ρισκαρει σε περιοδο κρίσης,ο κόσμος τι του φταιει…? Φυσικα ηταν και η πρωτη και εννοειται η τελευταια φορα που καθομαι στο συγκεκριμένο μαγαζι…γιατι πολυ απλα κανένας, μα απολυτως κανένας, δεν θελω να με εκμεταλλεύεται και να με θεωρει μακάκα.
Λογω του καιρου, εχω το κρυωματακι μου, και λεω ας παρω ενα τσαγακι χαλαρωτικο…τι το ηθελα?Το χαλαρωτικο τσαγακι μου προκαλεσε απιστευτη συγχιση…και ο λόγος? Καθε κουταλια μελι χρεωνόταν 0,50€…και φυσικα ολα…μα ολα τα προιοντα 0,30-1,00 € πανω απο όλες τις υπόλοιπες καφετέριες (παράλιας και Κουμουνδούρου) και εγω αναρωτιεμαι…ετσι θα προσελκυσει κοσμο μια καινουργια καφετερια? Αυτός ειναι ο έξυπνος της πιάτσας? Τι παραπανω μου προσφερει απο την διπλανη και απο όλες δηλαδη τις καφετέριες για να πεταω τα χρηματα μου σε περιοδο κρίσης? Ο σερβιτόρος μου απαντησε, οτι αφου το χρεωνονται..το χρεωνουν…και εγω ερωτω…στις υπόλοιπες καφετέριες το μελι το μοιραζουν τσαμπα οι προμηθευτες για αυτο και αυτοι δεν το χρεωνουν στον κοσμο? Στα 3,30€ που μου χρεωσαν το τσαι θα ειχε μεγαλη χασουρα αν συμπεριλαμβανε και λιγο μελι…δηλαδη ολοι οι υπολοιποι που το χρεωνουν το τσαι 3 ευρω και φυσικα με οσο μελι θελεις στην ιδια τιμη, μπαινουν μεσα?
Τελικος υπολογισμος: 2 ατομα. 2 κουπες τσαι, απο 3 κουταλιες μελι(2χ3,30+3,00(μελι)=9,60)ε,και δεν περναμε απο ενα ποτηρι κρασι???? Θα τρελαθουμε εντελως???? Ειπαμε να βγαλεις ενα κερδος..επιχειρηματιας εισαι…κιολας! Και μετα αναρωτιομαστε γιατι καποια μαγαζια δεν πανε καλα και κλεινουν….


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger