Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Mην κάνετε το λάθος και τα δίνεται τσάμπα τα δωμάτια και άλλες παροχές στα τουριστικά γραφεία σας τρομάζουν με την κρίση @@ κριση .Καλυτέρα φέτος θα είναι!!

Θετικές προσδοκίες από την Ελλάδα - Αναμένεται περαιτέρω πτώση τιμών στα ξενοδοχεία

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΤΕΤΣΗ
Από τις κρατήσεις του 2010, οι τιμές των δωματίων της χώρας παρέμειναν στα ίδια επίπεδα σε σύγκριση με το 2009 (φωτ. αρχείου)
Από τις κρατήσεις του 2010, οι τιμές των δωματίων της χώρας παρέμειναν στα ίδια επίπεδα σε σύγκριση με το 2009 (φωτ. αρχείου)
Αισιόδοξες προβλέψεις για την ελληνική τουριστική αγορά στην οποία επενδύει, επισημαίνει η Expedia, κορυφαία εταιρία διαδικτυακών ταξιδιωτικών κρατήσεων, σημειώνοντας ότι για το 2011 έχουν ήδη γίνει κρατήσεις μέχρι τον Οκτώβριο. Σημαντική βελτίωση παρουσιάζει ο Απρίλιος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα της περσινής χρονιάς, με τα στοιχεία να είναι ενθαρρυντικά και για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, ενώ στις θετικές προσδοκίες συμβάλλει και η μείωση του ΦΠΑ στα καταλύματα, απόφαση «ιδιαίτερα σημαντική» όπως την χαρακτήρισε ο αντιπρόεδρος της Expedia κ. Hari Nair σε συνέντευξη τύπου στα γραφεία της εταιρίας στην Αθήνα. Παράλληλα επισημαίνεται ότι η πτώση των τιμών στα ξενοδοχεία της χώρας αναμένεται να συνεχιστεί και εφέτος, ενώ από την πλευρά της η Expedia δηλώνει την πρόθεσή της να προωθήσει την Ελλάδα διεθνώς, μέσα από εργαλεία της όπως εβδομαδιαία newsletters, ιστοσελίδες και υλοποίηση online και offline ενεργειών μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας το 2010 παρατηρήθηκε αύξηση του αριθμού των επισκεπτών που έκαναν κράτηση μέσω των websites που διαχειρίζεται (Expedia, Hotels. com και Venere) για να ταξιδέψουν στην Ελλάδα. Την ίδια χρονιά οι κρατήσεις δωματίων σε ελληνικά ξενοδοχεία που πραγματοποιήθηκαν μέσω ειδικών προωθητικών προσφορών αντιπροσώπευσαν το 43% του συνόλου των κρατήσεων της εταιρίας. Πιο συγκεκριμένα οι κρατήσεις μέσω πακέτων στα ελληνικά νησιά για το 2010 σημείωσαν αύξηση πάνω από 50% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ πιο δημοφιλείς προορισμοί στη χώρα αναδεικνύονται η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Κρήτη. Στόχος μάλιστα όπως επισήμανε η κυρία Μαριλένα Ζαγγανά υπεύθυνη της Expedia για Ελλάδα και Τουρκία, είναι η επέκταση της εταιρίας σε ελληνικούς αστικούς προορισμούς και νησιά, ενώ ήδη έχει προηγηθεί παρουσίαση σε ξενοδόχους της Χαλκιδικής. Όπως σημειώθηκε η παγκόσμια βάση δεδομένων έχει 130.000 ξενοδοχεία, ενώ στην Ελλάδα αν και δεν διευκρινίστηκε ο ακριβής αριθμός, αυτά ανέρχονται «σε μερικές χιλιάδες».
Από τις κρατήσεις του 2010, οι τιμές των δωματίων της χώρας παρέμειναν στα ίδια επίπεδα σε σύγκριση με το 2009 παρουσιάζοντας μικρή πτώση από τον Οκτώβριο και μετά, ενώ η πλειοψηφία των τουριστών ήταν από τις ΗΠΑ (36%), με τις υπόλοιπες κύριες αγορές να περιλαμβάνουν την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία. Την περσινή χρονιά ωστόσο τα προβλήματα που αντιμετώπισε η χώρα (ηφαιστειακή στάχτη τον Απρίλιο, διπλή αύξηση του ΦΠΑ, απεργίες, αποκλεισμός λιμανιών και αεροδρομίων, αρνητικά δημοσιεύματα των διεθνών μέσων ενημέρωσης) οδήγησαν στη μείωση του συνολικού αριθμού των επισκεπτών της σε σύγκριση με το 2009 αλλά και σε σχέση με άλλες γειτονικές χώρες, όπως η Τουρκία και η Κροατία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου