Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Σισέ: «Με... πηδήξανε!»

Εξοργισμένος με την διαιτησία του επαναληπτικού με την ΑΕΚ, εμφανίστηκε ο Τζιμπρίλ Σισέ, στην συνέντευξη Τύπου.
«Θέλω να πω δυο τρεις λέξεις για να εκφράσω την αγανάκτησή μου. Δεν είναι θέμα ότι χάσαμε τη πρόκριση, αυτό μπορεί να συμβεί. Θα το πω λίγο… ωμά, αλλά έχω την αίσθηση, ότι σήμερα με πηδήξανε»,
ανέφερε αρχικά ο Γάλλος άσος.
Και συνέχισε:
«Όταν έχουμε 7 λεπτά καθυστερήσεις και δεχόμαστε γκολ στο 7 και 40, είναι αυτό που είπα πριν. Το ίδιο πράγμα και με την κόκκινη κάρτα στον Βύντρα. Η αντίπαλη ομάδα έκανε το ίδιο πράγμα (σ.σ. καθυστερήσεις), χωρίς ωστόσο να υπάρχουν κυρώσεις. Νιώθω ανακάτεμα. Όλο αυτό μου προκαλεί αποστροφή. Είμαι αποκαρδιωμένος, όχι επειδή χάσαμε την πρόκριση αλλά με τον τρόπο που έγινε».

Παράλληλα, ο Γάλλος άσος μίλησε και για την εμφάνιση της ομάδας:
«Όμως απόψε συνέβη κάτι σημαντικό για μένα. Η αναγέννηση μιας ομάδας. Είδαμε μια ομάδα που δεν τα παράτησε, που ήταν δίπλα ο ένας στον άλλο, πολεμήσαμε, για τον χρόνο που χρειαζόταν. Ίσως ο διαιτητής να πέρναγε ωραία στο γήπεδο και να ήθελε να παραμείνει. Είμαι περήφανος που ήμουν αρχηγός της ομάδας σήμερα. Αυτό που κάναμε ήταν μεγάλο, παρά την μη πρόκριση».

Σε ερώτηση για το γεγονός ότι ο Λουκάς Βύντρα θα έπρεπε να είχε αποβληθεί νωρίτερα, απάντησε:
«Εσείς τι είστε; Είστε διαιτητής; Θα προτιμούσα να δεχτεί κίτρινη κάρτα για ένα τάκλιν, παρά για το άουτ. Ήταν μία από τις καλύτερες εμφανίσεις του Παναθηναϊκού. Έχουμε κάνει καλούς αγώνες, αυτό το διάστημα που είμαι στην ομάδα, αλλά θεωρώ ότι σήμερα ήταν ο καλύτερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger