Και δεν είναι μόνο αυτό. Εδώ φτάνεις στο σημείο να αναρωτιέσαι αν κάποιοι αρχιρασοφόροι πρέπει να εξακολουθούν να κυκλοφοράνε ελεύθεροι με τις επικίνδυνες σκοταδιστικές απόψεις που εκφράζουν.
Και το ζήτημα δεν έχει μόνο την αστεία του πλευρά όπως αυτή που διαβάσαμε προηγουμένως με τα κηρύγματα του "αγίου" της Μόρφου. Αυτά έχουν και το θετικό ότι προκαλούν γέλιο.
Τα τροπάρια όμως του αγίου Πειραιά, Σεραφείμ, μπορεί να αποδεχθούν επικίνδυνα αν γίνουν αποδεκτά από κάποιους σαλταρισμένους θρησκόληπτους που δυστυχώς δεν απουσιάζουν από την ελληνική κοινωνία. Αν π.χ βρεθεί κάποιος απ' το θρησκευόμενο ποίμνιο ο οποίος έχει χάσει όλο του τον βιο απ' τις καταστροφικές πυρκαγιές και θεωρήσει υπεύθυνο γι' αυτό τον πρώτο πολιτικό που θα βρει στον δρόμο του και του επιτεθεί, τότε τι γίνεται; Θα φταίει αποκλειστικά ο θρησκόληπτος ή θα έχει και ηθικό αυτουργό τον δεσπότη Πειραιά ο οποίος διατυμπανίζει προς το θρησκευόμενο πλήρωμα του ότι οι καταστροφικές πυρκαγιές είναι επακόλουθο γιατί "οι πολιτικοί έκαναν θεσμό την ανωμαλία", και έτσι μας τιμωρεί ο θεός;
Ακραία περίπτωση θα πείτε αλλά ποτέ δεν μπορείς να προβλέψεις αυτές οι "ιερές" μαλακίες τι συνέπειες μπορεί να δημιουργήσουν. (Το ότι υπάρχουν φυλλάδες που τις προβάλλουν με ξύλινα γράμματα πρωτοσέλιδα καλύτερα να το περάσουμε ασχολίαστο)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου