Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

ΣΚΟΠΕΛΟΣ Υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι στο νησί μας υπόδειγμα

Καλησπέρα σήμερα το πρωί ερχόμενος προς το σπίτι μου που βρίσκεται στο άλουπι συνάντησα τον κύριο Παπάλαπα  και είχε ένα καροτσάκι με τσιμέντο και έκανε επισκευή τις τρύπες στα  σε αυτόν το δρόμο αναρωτήθηκα τον ρώτησα πως και εργάζεται στον δρόμο

μου είπε ότι  μόνος μου αποφάσισα προκείμενο επειδή περνάνε με μηχανάκια να μην χτυπήσει κάνεις και πέσει το θεωρώ αδιανόητο να μην προσπαθήσω να βοηθήσω αυτό έγινε το πρωί τώρα  η ώρα είναι 8:00  το απόγευμα κοντεύει να νυχτώσει και ακόμα από το πρωί ο κύριος Παππάλαπας είναι στο δρόμο όπως θα δείτε από την κάμερα του σπιτιού μου και ακόμα προσπαθεί να κλείσει τρύπες του δρόμου  θέλω να πω αν κάναμε όλοι από μία κίνηση το νησί μας να μην τα περιμένουμε όλα από τη δημοτική αρχή να βάζαμε ένα μικρό λιθαράκι και όχι να πετάνε τα σκουπίδια να κάνουμε όπως και εγώ θα βγάζω τον εαυτό μου απέξω για αυτό θεωρώ ότι πρέπει τον άνθρωπο αυτό να του πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ που πραγματικά αυτό που προσφέρει την υπηρεσία αυτή για το νησί


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger