Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Ερώτηση από το Σκόπελος news στο διευθυντή της ΔΕΥΑ Σκοπέλου κ. Αντώνη Κεσμετζή


Με την επιστολή σας προς το πρόσωπο μου με απειλήσατε ότι σαν ελάχιστη υποχρέωση μου και προς ενημέρωση των
αναγνωστών μου να κάνω ανάρτηση μετά από δική σας υπόδειξη  τη να γράψω  έτσι και εγώ με την σειρά μου τώρα και προς ενημέρωση των αναγνωστών μου ζητάω να μου απαντήσετε στα ερωτήματα που παραθέτω ποιο κάτω σαν δημότης Σκοπέλου  
1) ερώτηση ο αγωγός λυμάτων από τον Πάνορμο για το βιολογικό έχει ολοκληρωθεί
2) ερώτηση δεύτερη έχει πληρωθεί?
3)και εάν έχει πληρωθεί απαντήστε μου  από πότε?
4)  Γιατί δεν δουλεύει ?
5) είναι λειτουργικός ?
6) αν αύριο δώσει εντολή η διοίκηση θα δουλέψει? 
Τέλος  απαντήστε μου όπως είσαστε υποχρεωμένος σαν δημότης Σκοπέλου που είμαι στα ερωτήματα που σας έβαλα 
Επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου 
Προβιάς Ηλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger