Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

ΣΚΟΠΕΛΟΣ τι είναι αυτό που μας ερχεται ...


Σήμερα μετά από 45 μέρες καραντίνας προσωπικής βγήκα έξω πήγα στο λιμάνι και αγναντεύοντας τη θάλασσα και τα καΐκια μια πίκρα γέμισε το μυαλό μου ήθελα να πω τι είναι αυτό που περνάμε
αυτή τη στιγμή και τη χάνουμε ,σκέφτηκα αν είναι πραγματικότητα εάν είναι κάτι φανταστικό ,αυτό που θέλω να πω είναι ότι τίποτα δεν θα είναι ίδιο αυτό θα πρέπει να το καταλάβουμε όλοι μας  και τι εννοώ ,γιαυτό πρόταση μου είναι οτι  θα πρέπει να σταματήσει το νησί και όλη η οικονομία του  να στηρίζεται 100% στον τουρισμό εγώ δεν λέω να μην ασχολούμαστε και με τον τουρισμό αλλά με μονο κατεύθυνση εκει  είναι κάτι που μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να διαλυθεί όπως φετος με την  χρονιά με τον κορωνιό ,του χρόνου μπορεί ενα επεισόδιο με την Τουρκία τον άλλον χρόνο μπορεί ένας σεισμός Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι μπορεί να γίνει οπότε είναι τεράστιο πρόβλημα για την οικονομία του νησιού όταν στηρίζεται 100% στον τουρισμο και τι επιπτώσεις θα έχει μετά από ένα πρόβλημα όπως αυτό που έχουμε τώρα,και τη προτεινησ εσυ ρε μαγκα λεει ο αλλος ακου λοιπον  η πρόταση μου με τα λίγα γράμματα που ξέρω αλλά τη ζωή που έχω φάει με το κουταλά σε όλο τον κόσμο είναι οι εξής μήπως θα πρεπε 10-20 άτομα να αρχίζουν να εκτρέφουν μοσχαράκια  απλό πέντε μονάδες με μοσχάρια δηλαδή να είμαστε αυτόνομοι σκοπελιτες  από το μοσχάρι μήπως θα πρεπε άλλα τόσα άτομα να εκτρέφουν γουρούνια παραδείγματος χάρη μήπως θα έπρεπε να γίνουν μια-δυο πτηνοτρόφοι μονάδες να  ειμαστε επαρκης σε αυγα και κρεασ απο κοτοπουλα μήπως θα έπρεπε να δούμε πιο επαγγελματικά το θέμα με τη αλεια  και τέλος μήπως θα έπρεπε να δούμε πολύ δυνατά την καλλιέργεια Μήπως πρέπει να γυρίσουμε στις οργανωμένες καλλιέργειες στο νησί μήπως θα πρεπε σε κάποιες περιοχές που μπορούν και καλλιεργούνται λεμονιές πορτοκαλιές μανταρινιές να αρχίσουμε να βάζουμε και τέτοια δέντρα μήπως θα έπρεπε σε κάποια σημεία να αρχίσουμε να βάζουμε μήλα μήπως θα πρεπε κάποια μέρη που είναι εύφορα κάποιοι να αρχίζουν να βάζουν και στάρια  κι άλλα λοιπά,και τελος το νησι νερα εχει θα μπορουσαν γινουν καποια θερμοκηποια και μπαξεδες να καταστη το νησι σε επαρκεια και οχι να φερνουμε μεχρι και ελιες απο αλλου  Αυτή είναι μία πρόταση δικιά μου γιατί βλέπω τη ζωή να φεύγει με την οικονομία και τον τουρισμό ας ξεχάσουμε ότι ξέραμε Μέχρι τώρα ας ξεχάσουμε τη φετινή χρονιά και δεν ξέρω και του χρόνου τι θα γίνει στεναχωριέμαι αφάνταστα όσο Φαντάζομαι  τους επιχειρηματίες τα ενοικιαζόμενα δωμάτια τα ξενοδοχεία Μα όλος ο κόσμος του νησιού τι μας έρχεται και από τους αλήτες που μας κυβερνάνε Μην περιμένετε τίποτα πρέπει μόνοι μας να λάβουμε τα μέτρα μας και με μπροστάρη την τοπική αυτοδιοίκηση αυτά Είχα να πω και εσείς σκεφτείτε τα και πέστε μου και τη γνώμη σας γράψτε τη γνώμη σας δεν είναι κακό εγώ είμαι της έκτης δημοτικού περισσότερα από σας Έχετε τελειώσει και γυμνάσια και λύκεια και πανεπιστήμια πες του τις απόψεις σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger