Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Ευχαριστήρια επιστολή της Σπυριδούλα Καρβέλη


Αγαπητοί μου, φίλες και φίλοι,
Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου και στην επιλογή μου να συμμετάσχω στις δημοτικές εκλογές, ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό του επικεφαλής Δημήτρη Ευσταθίου «ΣΚΟΠΕΛΟΣ όλοι μαζί».
   Η εκλογή αυτή, ως δημοτική σύμβουλος του Δήμου Σκοπέλου δεν είναι δική μου, είναι δική σας, είναι όλων αυτών που με στήριξαν με την ψήφο τους και όλων  όσων εκφραστήκαν διαφορετικά, άλλωστε αυτό σημαίνει δημοκρατία, γιατί πιστεύω ότι η συμμετοχή στα κοινά είναι το ύψιστο αγαθό κάθε ενεργού πολίτη.

 Σας υπόσχομαι να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης σας και να υπηρετήσω τον τόπο μας από άλλο μετερίζι, όπως τον  υπηρέτησα «με νύχια και με δόντια» κατά την διάρκεια της υπαλληλικής μου ιδιότητας στο Δήμο Σκοπέλου.
 Είμαι μια από σας, θα είμαι η φωνή και τα αυτιά σας στο Δημοτικό Συμβούλιο, δεν θα υποχωρήσω, ούτε θα συμβιβαστώ σε πράγματα, θέσεις και ιδέες που αντίκειται στο κοινό συμφέρον και όχι μόνο μιας μερίδας  ημέτερων και υμετέρων.
  Ζητάω να στηρίξετε με την ψήφος σας, την ερχόμενη Κυριακή τον επικεφαλής του συνδυασμού μας, υποψήφιο Δήμαρχο Δημήτρη Ευσταθίου, ένα νέο άνθρωπο στην πολιτική σκηνή του τόπου μας, με όραμα και όρεξη για προσφορά,  και είναι η τελευταία φορά που ζητάω, από την 1η Σεπτεμβρίου του 2019 θα ζητάτε μόνο εσείς, γιατί εσείς μας τοποθετείτε σε αυτή τη θέση.
                                                                                           Με εκτίμηση
                                                                                   Σπυριδούλα Καρβέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger