Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

ΣΚΟΠΕΛΟΣ Μια απάντηση στον (επαγγελματία) δημοσιοκαφρο…

Αποτέλεσμα εικόνας για λαμογιο

Κύριε ευρόπουλε γράψαμε για το ακτινολογικό και θυμηθήκαμε το 2015 διότι τότε δεν υπήρχε  και το ιδιωτικό κέντρο που υπάρχει σήμερα και όποιας έχει οικονομική δυνατότης τωρα δεν έχει πρόβλημα,  δεύτερον κύριε ευρόπουλε δεν αμφισβητούμε την επιστημονική κατάρτιση του επιστημονικού προσωπικού που διαθέτει  και την εξυπηρέτηση που προσφέρει στο νησί άλλα..με μια μικρή διαφορά ότι δεν είναι συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥ  και για εμάς  και για πολλούς άλλους ξέρετε τι
σημαίνει αυτό για έναν άνεργο έναν μικροσινταξιουχο ένα εργαζόμενο κύριε ευρωπουλέ καταλαβαίνετε? εάν λοιπόν ξέρετε βαλτέ τον σκασμό σας και Μπέτε στην τρυπά σας που θα μας μαλώσετε γιατί φωνάξαμε που κλίνη από το κέντρο υγείας το ακτινολογικό τότε να και ένα παθολόγο στο νησί να το κλείσουν τελείως ΕΕΕΕ αυτό θέλεις εσύ και η ροζέ παρέα σου λοιπόν εγώ δεν είμαι μπλόκερ για βγάζω ευρώ  ούτε δημοσιογράφος όπως εσείς ...εγώ θα καταγελώ αυτά που προβληματίζουν τον απλό κόσμο στο νησί μου …μου αρέσει που πόνεσες και την Σκόπελο ,και εγραψες  ότι γίνετε ρεζίλι από την καταγγελία μου που έγραψα λες και θα πάρω την άδεια από εσένα τη θα γράφω  και δεν ενοχλήθηκες  που πάνε να κλείσουν το κέντρο υγείας
Άντε τώρα πίεσε κανένα μαγαζάκι για το 120αρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger