Κυριακή 16 Απριλίου 2017

Πάθαμε πλάκα σήμερα στη Σκόπελο


Σήμερα ημέρα του Πάσχα και μετά τον οβελία Κατά το απογευματάκι κατεβήκαμε στην παραλία της Σκοπέλου για ένα μαγαζί που κάνει το καλύτερο παγωτό μου είπανε στη Σκόπελο και ήθελα μετά από τον οβελία να δοκιμάσω ένα παγωτό Το μαγαζί αυτό ήτανε το baramares  του Βασίλη Πράγματι καθίσαμε στις αναπαυτικές πολυθρόνες και παραγγείλαμε μία μόκα εγω και μία Σικάγο παγωτά και τα δύο Δεν θέλω να πω πολλά λόγια Θέλω να πω ότι ήταν το καλύτερο παγωτό που έχω φάει στη
ζωή μου Θυμήθηκα το παγωτό του Μητσαντωνη  όσοι έχουν κάποια ηλικία θα το θυμούνται το παγωτό ήταν από φρέσκο γάλα με υλικά αγνά πάρα πολύ γευστικό Με υπέροχη και σαντιγί Εγώ έφαγα πρέπει να πω και μου έχει μείνει υπέροχη γεύση στο στόμα πρέπει λοιπόν να σας ενημερώσω όλους περάστε μία δοκιμή το παγωτό του Βασίλη ή μάλλον της Ντίνας σύζυγος του Βασίλη  με αγνά υλικά και θα καταλάβετε τι σας λέω και τι εννοώ όση ώρα καθόμουν και απολαμβάναμε το παγωτό μας  περίπου μία ώρα εκεί πρέπει να πω ότι ήταν δεκάδες  ο κόσμος που έπαιρναν παγωτά και στα  άλλα τραπέζια καθόταν για παγωτό αλλά και κόσμος που παίρνουν πακέτο και πολλοί νεαροί που πήραν σε καπελάκια παγωτά κάτι ήξεραν όλοι αυτοί ο προτείνω ανεπιφύλακτα  αυτό έχω να σας πω Δοκιμάστε και πέστε  μου αν έχω δίκιο ή όχι συμφέρων δεν έχω ούτε διαφήμιση επί πληρωμή κάνω ότι μου αρέσει θα το γράφω κάντε υπομονή θα περάσω από όλα τα μαγαζιά και να ξέρετε πληρώνω δεν θέλω τσάμπα ότι και να φάω ότι και να πιω ......

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Φίλε Ηλία έχεις απόλυτο δίκιο..Εγώ που έχω φάει από όλα τα μαγαζιά στην παραλία όντως η Ντίνα η γυναίκα του Βασίλη κάνει το καλύτερο & μάλιστα με διαφορά παγωτό στο νησί..

Unknown είπε...

Και για συμπλήρωση όντως μου θυμίζει το παγωτό της κυρά γιωργίτσας που την είχα κάτω από το σπίτι μου.Βέβαια την πρόλαβα στα τελευταία της να φτιάχνει το παγωτό.

Powered By Blogger