Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ 30 ΛΕΠΤΑ ΤΟ BBC ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΤΟΥ ΗΛΙΑ



όταν το bbc έκανε ντοκιμαντέρ την ταβέρνα του ΗΛΙΑ στην Φώτο ο Γιαννάκης ο γιος μου, είμαστε  χωρίς νταβατζήδες και μαφιόζικα κόλπα του τουρισμού και  βρέθηκε ένα από τα 10 καλύτερα μαγαζιά στον κόσμο αλλά δεν μίλησα γιαυτό ποτέ  διότι όσο και να με πολεμούν και να με
κατηγορούν κάποιοι  μαζέματα στην σκόπελο άτομα σφωγκοκολαριοι σιγά μην υποκύψω και ο μισός που είμαι  με φοβούνται και ξέρετε γιατί δεν σκύβω το κεφάλι και τον κώλο μου όπως έχουν μάθει και με το  εγκεφαλικό πάλι αξίζω για αρκετούς από τα λαμόγια τώρα για να καταλάβετε τη παίζετε στην σκόπελο είναι λαβύρινθος το κύκλωμα του τουρισμού,το κάθε πουτανακι το κάθε  Τσόλι τουρ οπερατέρ όχι όλες βεβαία το προσκυνούν  κάποιοι και τα δίνουν κανονικά πληρώνουν αυτή είναι που έφεραν νέα ήθη στον τουρισμό στην σκόπελο νομίζοντας ότι εδώ κοιμόμαστε ότι είμαστε βλάκες οι Σκοπελίτες μάθετε λαμογια ότι έχουμε όλοι περάσει από την Αθήνα εργαζόμασταν εκεί και το στέκι μας ήταν στο Μοναστηράκι στον σιγαλά  πολλοί άλλοι στο εξωτερικό δεν ήρθαμε ρε Σκοπιανοι  από τα βουνά λοιπόν πάρτε χαμπάρι είμαι Σκοπελίτης από πάππου προς πάππου αγαπά την Σκόπελο όσο κανείς και δεν μιλάω για τα μαζώματα που έρχονται για κονόμα εδώ και τον Οκτώβρη εξαφανίζονται και κλείνοντας απλώς πέστε μου σας έχω δείξει ποτέ αυτές της φωτογραφίες όχι βεβαία διότι δεν έχω ανάγκη να πω για μένα να πείτε εσείς θέλω .τώρα  και όποιον έχω πειράξει κάποιον εδώ να το πη αλλιώς στο καβούκι του και να βγάλει τουμπεκί .το μαγαζί αλλάζει πάλι όνομα να σας ενημερώσω τον λόγο κάποιοι φίλοι μας τουρίστες μας ενημέρωσαν ευτυχώς ότι τους έλεγαν μακρυά από το Ποσειδών καταλαβαίνετε τι πόλεμο δεχόμαστε δείτε εδώ καμιά άσχημη κριτική και το μαγαζί είναι τελευταίο θέλετε να σας πω ποιος έβαλε το χεράκι του όχι μαντέψτε μονοί σας Poseidon-Skopelos.και από κάποιους συμπατριώτες μου εγω τους αγαπώ όμως τους έχουν παραπλάνηση το μπλοκ εγώ δεν το έκανα για να οικονομήσω ου τε για να καρφώσω όπως ορισμένοι πιστεύετε την καύλα μου κάνω και τίποτα άλλο

Υ/Γ κάποιοι υπάλληλοι από δημόσιες υπηρεσίες δεν έχουν δικαίωμα να με κατηγορήσουν επειδή απαιτώ να κάνουν την δουλεία τους και να μου πουν ευχαριστώ που δεν έχω στείλει στον εισαγγελέα κάποιους ας σταματήσω εδώ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger