Για να μπορέσει να προβάλει πιο σωστές διαφημίσεις, το Faecbook συλλέγει και offline δεδομένα για τους χρήστες του
Εκτός από τα online δεδομένα που συγκεντρώνει το
Facebook για κάθε χρήστη για να μπορεί να του προβάλει τις σωστές
διαφημίσεις, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του, φαίνεται πως το δημοφιλές
κοινωνικό δίκτυο συνεργάζεται με αγοράζει με 6 εταιρείες (Acxiom,
Epsilon, Experian, Oracle Data Cloud, TransUnion και WPP) οι οποίες
συλλέγουν προσωπικά δεδομένα από την offline δραστηριότητα των χρηστών
του στις ΗΠΑ.
Τα offline δεδομένα αυτά μπορεί να είναι το εισόδημα τους, τα
εστιατόρια που επισκέπτονται συχνότερα ή το πόσο συχνά χρησιμοποιούν την
πιστωτική κάρτα τους. Η συνεργασία του Facebook δεν είναι κάτι νέο μιας
και έχει ξεκινήσει από το 2012 και σύμφωνα με το δημοφιλές κοινωνικό
δίκτυο από τις συνολικά 29.000 κατηγορίες διαφήμισης μόνο οι 600
βασίζονται στα offline δεδομένα αυτά.
Φυσικά το Facebook δεν έκρινε ότι υπήρχε λόγος να ενημερώσει τους
χρήστες για αυτήν την τακτική, μιας και δεν συλλέγει εκείνο τα δεδομένα
αυτά. Όπως είναι λογικό μετά από αυτή την αποκάλυψη ξεκίνησαν οι
αντιδράσεις των χρηστών στις ΗΠΑ οι οποίοι περιμένουν να δουν τις
κινήσεις των αρμόδιων αρχών μιας και δεν είναι εύκολο ένας χρήστης να
ζητήσει να σταματήσει ο διαμοιρασμός των offline δεδομένων του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου