Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Ελληνίδα ηθοποιός: «Ερωτεύτηκα τον σύζυγό μου από τη φωνή του»

Ελληνίδα ηθοποιός: «Ερωτεύτηκα τον σύζυγό μου από τη φωνή του»
Η ηθοποιός μίλησε για τη γνωριμία με τον σύζυγό της και το μυστικό της επιτυχίας του γάμου της.
Η Κάρμεν Ρουγγέρη σε συνέντευξή της μίλησε για τον σύζυγό της, Ανδρέα Κουλουμπή.
Πώς είναι να είστε παντρεμένη με, επίσης, καλλιτέχνη και ποιο είναι το μυστικό ενός επιτυχημένου γάμου;

«Εγώ είμαι φανατική θαυμάστρια του Ανδρέα και ο θαυμασμός παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Ο Κουλουμπής είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο στον χώρο της όπερας. Ήμουν θαυμάστριά του, τον ακολουθούσα σε όλες του τις παραστάσεις, αν δεν είχα υποχρεώσεις. Είναι ένας υπέροχος πατέρας και σύζυγος. Εκτός από τον αλληλοθαυμασμό, σημαντικό είναι να υπάρχει και εμπιστοσύνη. Από κει και πέρα δεν πρέπει να υπάρχουν δεσμά. Ο γάμος πρέπει να αφήνει ελεύθερους τους ανθρώπους».
Είχατε δηλώσει ότι τον άντρα σας τον ερωτευτήκατε από τη φωνή του. Ποιο τραγούδι από εκείνον σας έχει μείνει αξέχαστο;
«Με τον Ανδρέα συναντηθήκαμε στη Λυρική , ωστόσο αρχικά αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε γιατί στα ζευγάρια που προέρχονται από τον ίδιο χώρο όλο κάτι συμβαίνει και δεν τα πάνε καλά. Επειδή όμως θέλαμε πολύ να είμαστε μαζί, εγώ πήρα την απόφαση να περάσω στο θέατρο κι εκείνος να παραμείνει στην όπερα. Το τραγούδι με το οποίο τον ερωτεύτηκα ήταν το Σε ψηλό βουνό , που ακουγόταν στην ταινία Ο Ντελικανής , στ’ αυτιά μου, όμως, έχω ακόμα όλες τις άριες που έχει τραγουδήσει. Ήμουν 23 χρονών όταν παντρευτήκαμε. Μόλις τον γνώρισα, έφυγα σε περιοδεία στην Αμερική και σε κάθε σταθμό του θιάσου μού έστελνε κι ένα γράμμα. Όταν πέθανε η μητέρα μου, μου έγραψε: Θα νοικιάσω ένα σπίτι και μόλις γυρίσεις θα παντρευτούμε. Αυτό μέσα σε δύο μήνες. Έβγαλα τα μαύρα κι έβαλα το νυφικό», δήλωσε στην espresso.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger