Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Η Μαρίνα Χρυσοβελώνη εκτίμησε ότι ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛΛ. «Μπορεί ο κ. Καμμένος να πιέστηκε»

Την ενόχλησή της για το γεγονός ότι δεν ενημερώθηκε από τον πρόεδρο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων για την επικείμενη αντικατάστασή της στον ανασχηματισμό εξέφρασε η  Μαρίνα Χρυσοβελώνη. Η πρώην υφυπουργός Υποδομών σημειώνει ότι δεν έχει επικοινωνήσει με τον Πάνο Καμμένο, ενώ δεν έδωσε απάντηση για το πολιτικό της μέλλον.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ διευκρίνισε ότι ήταν συμβιβασμένη με το ενδεχόμενο αντικατάστασής της, καθώς οι θέσεις στο υπουργικό συμβούλιο είναι προσωρινές.
«Εκείνο που με ενόχλησε είναι ότι δεν ενημερώθηκα από τον πρόεδρο του κόμματός μου πριν από τον ανασχηματισμό γιατί έτσι είθισται» δήλωσε η κ. Χρυσοβελώνη. Σε άλλο σημείο της ομιλίας της σημείωσε ότι «για λόγους κομψότητες έπρεπε να με έχει ενημερώσει».

Η Μαρίνα Χρυσοβελώνη ανέφερε ότι έμαθε για την αντικατάστασή της από την τηλεόραση συμπληρώνοντας «Δεν υπήρχε καμία ένδειξη για την απομάκρυνσή μου».
«Όταν υπάρχει συγκυβερνών κόμμα ο πρόεδρος του κόμματος, όταν γίνεται ανασχηματισμός, προτείνει τα πρόσωπα εκείνα που θέλει να συμμετάσχουν στην κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός παρεμβαίνει εάν έχει αντίρρηση προς κάποιο πρόσωπο. Δεν ήταν υποχρέωση του πρωθυπουργού να με ενημερώσει» είπε η πρώην υφυπουργός.
Επισήμανε, μάλιστα, ότι στην τελευταία συνομιλία που είχε με τον Πάνο Καμμένο της είπε «Τίποτα δεν αλλάζει μην ανησυχείς όλα καλά». «Είχα εμπιστοσύνη στην κρίση του, δεν έκανα απολύτως καμία παρέμβαση, δεν του τηλεφώνησα, δεν τον πίεσα για να παραμείνω στο υπουργικό σχήμα όπως ενδεχομένως έπραξαν μερικοί άλλοι», πρόσθεσε.
«Έχω μήνυμα στο κινητό μου όπου ο κ. Καμμένος αναγνωρίζει ότι ανταποκρίθηκα στα καθήκοντά μου» συμπλήρωσε η Μ. Χρυσοβελώνη και υπογράμμισε ότι δεν έχει μιλήσει με τον κ. Καμμένο μετά τον ανασχηματισμό.
Η Μαρίνα Χρυσοβελώνη εκτίμησε ότι ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛΛ. Πολύ πιθανό να πιέστηκε από άλλους συναδέλφους για την αντικατάστασή της «αλλά δεν μου έχει κάνει ένα τηλέφωνο να μου δώσει εξήγηση και για την απομάκρυνσή μου γιατί ήταν δική του πρόταση».
Αναφερόμενη στο πολιτικό της μέλλον η πρώην υφυπουργός δήλωσε «αυτή τη στιγμή δεν έχω πάρει καμία απολύτως απόφαση, ποτέ στη ζωή μου δεν λειτουργώ εν θερμώ» συμπληρώνοντας, ωστόσο ότι «η παραμονή κάποιου σε ένα κόμμα προϋποθέτει να το θέλει και η άλλη πλευρά. Το τανγκό είναι ένας χορός που θέλει δύο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger