Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Καταγγελία έχουμε από επαγγελματία της Σκοπέλου πως τον πλησίασαν και τη του ζήτησαν....

 Αγαπητό skopelos news γραφώ σε εσένα διότι ξέρω δεν είσαι διαπνεόμενος λοιπόν σήμερα με πλησίασε αλλοδαπός άγνωστος σε έμενα πιθανώς Ευρωπαίος και μου πρότεινε ότι όλο το καλοκαίρι θα είναι στην Σκόπελο και προσφέρετε να του δίνω ποσοστά για να μου φερνή κόσμο στο μαγαζί μου, δεν πίστευα στα αυτιά μου πρώτη φορά με τόσα πολλά χρόνια στην δουλεία αυτή δεν το
περίμενα και άρχισε να μου αναφέρει καταστήματα που τα δίνουν, τον   έστειλα   στον από εκεί αλλά θεώρησα καλό να το καταγγείλω και να λάβουν γνώση η Σκοπελίτες και να μην πέφτουν θύματα τον  νταβατζήδων εμείς θα προσέχουμε το θέμα και θα ενημερώσουμε και την εισαγγελία βόλου να λάβουν γνώση
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger