Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Ξαφνικά θα ακούσεις «για εμπλοκή στις διαπραγματεύσεις» και λίγο μετά «πάμε εθνική κατάσταση ανάγκης» και τέλος «τετέλεσθε»

parke_summer-rain

Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός 

Συμπατριώτη ώρες ώρες απορώ.
Αλήθεια δεν έμαθες τίποτα τόσο καιρό; Το μυαλό σου έχει γίνει τόσο κιμάς που δεν θυμάσαι ότι ΟΛΕΣ οι «εμπλοκές» που μέχρι πριν λίγο γινόντουσαν Πέμπτες και Παρασκευές οδηγούσαν μέσα σε λίγες μέρες σε εκλογές, άντε και μια φορά που έγινε Σάββατο (καπιταλ κοντρόλ) και που τα παντρευτήκαμε για χρόνια και άλλη μια που πάλι έγινε Σάββατο και οδηγεί στην καταστροφή μας σαν έθνος (μεταναστευτικό)…
Τίποτα από τα 6 χρόνια δεν έχει αποτυπωθεί στο μυαλό σου;
Να σου πω λοιπόν το κοντινό μέλλον – αφου με γουστάρεις καφετζού – να δω τι θα κάνεις όταν / αν γίνει…

Μια Πέμπτη βράδυ προς ξημερώματα Παρασκευής θα ακούσεις ή θα ξυπνήσεις και θα έχεις μάθεις για την «εμπλοκή στις διαπραγματεύσεις και την αναχώρηση των θεσμών»…
Την ίδια μέρα θα βγουν τα μαχαίρια, γιατί θα έχει διαρρεύσει ότι οι μισθοί και οι συντάξεις αυτού του μήνα πληρώθηκαν από τον αέρα των αποθεματικών και του πρωτογενούς πλεονάσματος (που αυτό σημαίνει ότι είναι και οι τελευταίοι μισθοί που πληρώνονται… τουλάχιστον σε ευρώ).Από εκεί και πέρα οι εξελίξεις θα είναι καταιγιστικές…
Το Σαββάτο οι πρώτοι λαγοί, θα ρίξουν την κυβέρνηση…
Την ίδια μέρα μπροστά στο χάος θα σχηματίσουν ένα απόστημα…
Θα σας πουν για εκλογές και θα διαλέξουν μια μέρα σαν και αυτή που μπήκε ο Χριστός… για να λείπουμε οι πιο πολλοί.
Αν θα καταφέρουν να φθάσουν μέχρι εκεί;
Μακάρι, γιατί αλλιώς αυτό θα σημαίνει ότι ήδη πολλοί από εσάς/εμάς δεν θα βρισκόμαστε εδώ… Μακάρι να έχω προλάβει να έχω ολοκληρώσει τα σχέδια της ομάδας μου και να έχω εξασφαλίσεις τους αμάχους μου. Για εμένα δεν με νοιάζει.
Με ρωτάς, πότε θα γίνει αυτό; Φέτος ή του χρόνου ή ποτέ; Δεν ξέρω μπορεί και στο όνειρο μου…
Καλό τριήμερο να έχετε (αν μαθαίνω ότι θα είναι και πολύ βροχερό) και καλή Σαρακοστή!

Θα τα ξαναπούμε αρκετές φορές και το Σαββατοκύριακο ή έτσι τουλάχιστον ελπίζω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger