Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

ΣΚΟΠΕΛΟΣ Εγκεφαλικό έπαθε Σκοπελίτης σήμερα έξω από μεγάλο μάρκετ




Πήγα να πάρω πατάτες 1,5 κιλό σήμερα το πρωί από μεγάλο μάρκετ του νησιού μας όπως ήμουν και περίμενα
βλέπω δυο συμπατριώτες μας να βγαίνουν  έχοντας ο καθένας από ένα τεράστιο καρότσι γεμάτο μέχρι τα μπούνια με προϊόντα πολυτελείας πχ  χαρτί υγείας γκοφρέ ενώ εγώ χρησιμοποιώ παλιές εφημερίδες ανανάδες εγώ κλέβω από διπλά στο σπίτι μου πορτοκάλια ξινά, ψωμιά για τοστ εμείς κάνα ψωμί μπαγιάτικο από άλλη μέρα, εμφιαλωμένα νερά γαλλικά εγώ νερό από το άλουπη αναψυκτικά εγώ στύβω λεμόνια με λίγο ζάχαρη ,και πολλά αλλά που να τα αναφέρω όλα θα γίνω και αδιακρίτως .σταματάνε και ακούω τον έναν να λέει στον άλλον άστα ρε 170 ευρώ μου φύγανε λέω από μέσα μου κάποιος θα τον έκλεψε στον δρόμο αλλά ακούω τον άλλον τι λες ρε 205 ευρώ εγώ ψώνισα ,εκεί τρελάθηκα έπαθα εγκεφαλικό εμείς που δεν είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι αυτά τα λεφτά τα ψωνίζουμε σε 2 μήνες τι να πούμε τώρα  άρχισαν να φορτώνουν της τζιπάρες τους και εγώ έμεινα πάρω πατάτες προσφορά
Αναγνώστης
Αφιερωμένο στην Στ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger