Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

λόγος υπεράσπισης για την ομάδα "Ρουβίκωνας"


Υπεράσπιση για αυτούς που δεν έχουν-ούτε ζητάνε υπεράσπιση, συμβουλή για αυτούς που δεν έχουν ανάγκη-ούτε ζητάνε συμβουλές

Ἔλα νὰ παίξουμε...
Θὰ σοῦ χαρίσω τὴ βασίλισσά μου
Ἦταν γιὰ μένα μιὰ φορὰ ἡ ἀγαπημένη
Τώρα δὲν ἔχω πιὰ ἀγαπημένη
Θὰ σοῦ χαρίσω τοὺς πύργους μου
Τώρα πιὰ δὲν πυροβολῶ τοὺς φίλους μου
Ἔχουν πεθάνει ἀπὸ καιρὸ
πρὶν ἀπὸ μένα
Ὅλα, ὅλα καὶ τ᾿ ἄλογά μου θὰ στὰ δώσω
Ὅλα, ὅλα καὶ τ᾿ ἄλογά μου θὰ στὰ δώσω
Μονάχα ἐτοῦτο τὸν τρελό μου θὰ κρατήσω
ποὺ ξέρει μόνο σ᾿ ἕνα χρῶμα νὰ πηγαίνει
δρασκελώντας τὴν μίαν ἄκρη ὡς τὴν ἄλλη
γελώντας μπρὸς στὶς τόσες πανοπλίες σου
μπαίνοντας μέσα στὶς γραμμές σου ξαφνικὰ
ἀναστατώνοντας τὶς στέρεες παρατάξεις
Ἔλα νὰ παίξουμε...
Ὁ βασιλιὰς αὐτὸς δὲν ἤτανε ποτὲ δικός μου
Κι ὕστερα τόσους στρατιῶτες τί τοὺς θέλω!
Τραβᾶνε μπρὸς σκυφτοὶ δίχως κἂν ὄνειρα
Ὅλα, ὅλα, καὶ τ᾿ ἄλογά μου θὰ στὰ δώσω
Ὅλα, ὅλα, καὶ τ᾿ ἄλογά μου θὰ στὰ δώσω
Μονάχα ἐτοῦτο τὸν τρελό μου θὰ κρατήσω
ποὺ ξέρει μόνο σ᾿ ἕνα χρῶμα νὰ πηγαίνει
δρασκελώντας τὴν μίαν ἄκρη ὡς τὴν ἄλλη

γελώντας μπρὸς στὶς τόσες πανοπλίες σου
μπαίνοντας μέσα στὶς γραμμές σου ξαφνικὰ
ἀναστατώνοντας τὶς στέρεες παρατάξεις
Ἔλα νὰ παίξουμε...

Κι αὐτὴ δὲν ἔχει τέλος ἡ παρτίδα...
 Μανόλης Αναγνωστάκης


Η αναρχική ομάδα Ρουβίκωνας είναι ίσως ο μόνος πολιτικός οργανισμός που αντέχοντας, μέχρι τώρα, στο χρόνο με ασυνήθιστη συνέπεια, με ασύγκριτη μεγαλοπρέπεια διαλύει συχνά αυτήν την άθλια πεπατημένη της κατοχικής αρμονίας και προσπερνά τη μιζέρια του να κοιτάς το δάχτυλο που δείχνει το φεγγάρι, του να κοιτάς το δέντρο που κρύβει το δάσος. Αναντίστοιχη για την εποχή της, η αναρχική ομάδα Ρουβίκωνας, μεγάλη για τη μικρόψυχη εποχή, καινοτόμα μπροστά σε μια ενιαία ψευδοϊστορική γραμμή του επαναστημένου φαντασιακού, πρακτική απέναντι στην αυτοαναφορική βυζαντινολογία, αποτελεί διδαχή για πολλές ανεξερεύνητες σημασίες, στο σήμερα. Είθε η κληρονομημένη παράδοση της σκέψης, οι πολυδιάστατες σημασίες της διαχρονίας των αντιστάσεων που διατρέχουν απ' άκρη σ' άκρη αυτό τον ιστορικό χώρο, να διαμορφώσουν μια συνεκτική άμυνα για το παρόν και το μέλλον. Ιδιαίτερα τώρα, που ο συμπλεγματική μονοφωνία της Ψωροκώσταινας μαζί με την καταθλιπτική ατμόσφαιρα της Κωλοπετεινίτσας αρνούνται, χάριν μιας μεταπολιτευτικής δυσανεξίας για τα "κληρονομικά δίκαια", να αντιληφθούν τη μεγαλειώδη επανάσταση στα εδάφη του Κουρδιστάν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger