Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟ ΣΑΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ ....

Φωτογραφία του χρήστη Ego ta elega eseis den me akougate.Απο της 21 του μηνα πληρωμενη η δωση στον οαεε και ακομα δεν φαινεται οτι εχει πληρωθει στον οργανισμο και γιατι αυτο ρε παιδια γιατι η τραπεζα μετα απο δεκα μερες μας στελνει την πληρωμη και εγω τι κανω τωρα θα περιμενετε μεχρι να φανει οτι εχετε πληρωσει την δωση σας και μετα θα ερθετε να θεωρησουμε το βιβλιαριο ασθενειας αφου εχω την αποδειξη οριστε απο της 21 του μηνα ειναι πληρωμενη αυτο δεν μετραει μετραει οτι πει η τραπεζα και η τραπεζα ακομη δεν εχει πει τιποτα αφου σε αυτες τις δεκα μερες τοκιζει
τα χρηματα τα δικα μου και των αλλων μεχρι να τα αποδωσει στον οαεε και εγω ο μαλακας
περιμενω με την σπλινα στο χερι να να τα βρουνε ο οαεε και η τραπεζα ασχετα αν εχω βαλει τα χρηματα απο της21 του μηνα


οποτε μαλακες μου απο δω και περα θα τα βαζω στις 31 του μηνα
ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟ ΣΑΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger